شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به انتخاب فلیکس زوایر به عنوان قاضی دیدار انگلیس - هلند، احضار نظر جنجالی جود بلینگام در مورد این داور، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی یورو 2024 مقابل فرانسه، از کیلیان امباپه تمجید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رودری، ستاره اسپانیا، در نشست خبری بازی با فرانسه گفت اسپانیا از هیچ تیمی نمی‌ترسد و می‌تواند هر حریفی را شکست بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

میکل اویارسابال علت شادی نکردن خود بعد از پیروزی مقابل آلمان را فاش کرد و گفت اگر در یورو گل بزند آن را به پسرش تقدیم خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی که در شروع تابستان از لیورپول جدا شده بود، در 33 سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال پرتغال که مرحله مقدماتی یورو را با بهترین آمار پشت سر گذاشته بود تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها پیش رفت. همبازیان کریستیانو رونالدو که در بازی یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی اسلوونی را شکست داده بودند، مقابل فرانسه در ضیافت پنالتی‌ها شکست خوردند و از این مسابقات کنار رفتند. ژوزه مورینیو عملکرد پرتغال در مسابقات جام ملت‌های اروپا...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حقوق بشر غربی بیشتر نمایشی است گفت: اروپا وحشی‌ترین قاره جهان است ولی خود را قهرمانان حقوق بشر میدانند!

وب‌گاه فرارو

آنتونی تیلور در دقیقه 106 بازی برخورد واضح توپ به دست مارک کوکوریا روی ضربه جمال موسیالا را پنالتی تشخیص نداد و آلمانی‌ها را به شدت عصبانی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و قرار است چند هفته آینده را برای بهبودی پیش از شروع فصل 25-2024 سپری کند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید انتظار بیشتری از پرتغال در یورو 2024 داشت و آن‌ها جزو قوی‌ترین تیم‌ها این تورنمنت نبودند.

وب‌گاه ورزش سه

مارکو کوکوریا، مدافع اسپانیا، می‌گوید به غیر از مدل موهایش، شباهت زیادی با کارلس پویول افسانه‌ای دارد.

وب‌گاه عصر ایران

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یورو 2024، فرانسه و اسپانیا، دو غول فوتبال اروپا، رو در روی هم قرار خواهند گرفت. جدالی که جدای از تقابل ستارگان، شاهد نبردی آماری بین گرانقیمت‌ترین بازیکنان دو تیم نیز خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا با یک خبرنگار سوئدی درگیری لفظی پیدا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آدریان رابیو، ستاره فرانسه، در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا گفت فرانسه با وجود انتقادها به نیمه‌نهایی رسیده و تنها پیروزی می‌خواهد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکوس تورام، مهاجم فرانسه‌، قبل از بازی حساس با اسپانیا به نتیجه انتخابات پارلمانی کشورش واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه فردا شب مقابل اسپانیا از ماسک جدیدی استفاده می‌کند که مشکلات ماسک قبلی را ندارد.