یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه فرارو

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و سوییس در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا شامگاه شنبه به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه ورزش سه

در آخرین نشست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته، مسابقات تیمی قهرمانی جهان به عنوان "جام جهانی کاراته" نامگذاری و تصویب شود.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اماراتی خبر داده که لئوناردو ژاردیم به شباب الاهلی بازخواهد گشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت سیطره خود قرار دهند. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از نمایش‌های آتزوری در هفدهمین جدول جام ملت‌های اروپا راضی به نظر می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در اجلاسیه کنگره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گفت: تاریخ اسلام نشان داده است راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد چه در طلوع اولیه خورشید اسلام در هنگامه بعثت پیامبر عظیم الشان و چه در دوره بعثت مجدد اسلام در افق انقلاب شکوهمند اسلامی. وی افزود: شما خانواده‌های شهدای مدافع حرم چشم چراغ امت اسلام...

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن بال اسپانیایی بارسلونا خیز برداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از وزیران کابینه رژیم اسرائیل که افراط‌گرا و ضدفلسطینی است، اعلام کرد که کرانه باختری را به این رژیم ملحق خواهد کرد و اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

پورتال مشهور فوتبال جهان 10 بازیکن برتر مرحله گروهی یورو 2024 را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت ترانسفرمارکت در اقدامی عجیب آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا و فوتبال اسپانیا را به پرسپولیس لینک کرده است. سایت معروف نقل‌وانتقالاتی، احتمال داده آندرس اینیستا ستاره پیشین بارسلونا به پرسپولیس ملحق شود. سایت ترانسفرمارکت در اقدامی عجیب آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا و فوتبال اسپانیا را به پرسپولیس لینک کرده است.

وب‌گاه فرارو

سایت معروف نقل‌وانتقالاتی، احتمال داده آندرس اینیستا ستاره پیشین بارسلونا به پرسپولیس ملحق شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب سرمربی جدید این تیم را منطقی و عاقلانه ندانست و گفت: او شومن است و می‌ترسم شبیه به سرمربی قبلی استقلال باشد که تنها به مسایل حاشیه‌ای توجه می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با به پایان رسیدن مرحله گروهی رقابت های یورو 2024 حالا باید منتظر شروع شدن دور حذفی باشیم و باید دید که در مرحله حذفی این رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود به هدف اصلی خود و به قهرمانی برسد.