یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد با حضور کوتاه مدت در تهران برنامه ریزی لازم برای تمرینات پیش فصل را انجام دهد.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از عصر شنبه تا بامداد چهارشنبه هر شب دو بازی از اولین مرحله حذفی را با همدیگر به تماشای آن می نشینیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

5 بازیکن برتر مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا 2024 معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فابیان رویز، هافبک تیم ملی اسپانیا با کسب امتیاز 8.60 از 10 به صورت میانگین به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی یورو 2024 انتخاب شد. هافبک ماتادورها در 3 هفته مرحله گروهی یورو 2024 دوبار میدان رفته و هر دوبار در تیم منتخب هفته یورو قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

خوسلو مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا و فصل گذشته رئال مادرید، به الغرافه قطر پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه نزدیک به اینتر میلان از برگزاری بازی دوستانه اینتر و الاتحاد عربستان خبر داده است.

وب‌گاه ورزش سه

پدر خویچا کواراتسخلیا فاش کرد که پسرس علی‌رغم عشقش به رئال احتمالا به پی اس جی خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

18 سال پیش، یک مدافع 29 ساله فرانسوی به نام ویلی سانیول با کمک هم‌تیمی‌هایش کریستیانو رونالدو را متوقف کرد تا فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی، پرتغال را شکست دهد.

وب‌گاه گسترش

چین بزرگترین مصرف کننده گوشت خوک در جهان است. داده ها نشان می دهد که واردات گوشت خوک چین از اتحادیه اروپا در سال های اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که اسپانیا درخواست پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری را داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته اسپانیا درخواست پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری را داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه نسبت به برگزاری برگزاری رزمایش نیروهای نظامی ژاپن در نزدیکی مرز روسیه با مشارکت اعضای ناتو، معترض شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسکو به به برگزاری رزمایش نیروهای نظامی ژاپن در نزدیکی مرز روسیه با همکاری نیروهای ناتو اعتراض کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحله حذفی یورو 2024 با دیدار رقبای آشنا، سوییس و ایتالیا، در ورزشگاه المپیک برلین شروع می‌شود. برنده بازی همسایه‌ها در یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار انگلیس و اسلواکی می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آلمان در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند کار آسانی برابر دانمارک ندارد. تیم یولیان ناگلزمان صدرنشین گروه اول مسابقات شد در حالی که رقیب اسکاندیناویایی در گروه سوم رتبه دوم را به دست آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با پایان مرحله گروهی یورو 2024، مسیر تیم‌ها در مرحله حذفی به طور کامل مشخص شد و رقابت‌های دور حذفی از امروز آغاز می‌شود.