دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال ایتالیا با یک گل دراماتیک صعود کرد. دور سوم بازی‌های مرحله‌ی گروهی رقابت‌های یورو 2024 در گروه B با یک نتیجه جالب توجه به پایان رسید. دو تیم اسپانیا و استالیا در این دو به صورت همزمان به مصاف تیم‌های آلبانی و کرواسی رفتند و در پایان هم این دو تیم به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه صعود کردند.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال ایتالیا با یک گل دراماتیک صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال کرواسی با کامی تلخ، جایزه بهترین بازیکن میدان نبرد تیمش با ایتالیا در گروه مرگ یورو 2024 را دریافت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در آخرین شب از رقابت‌های گروه B یورو 2024، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا جواز صعود گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

در آخرین بازی‌های گروه B یورو 2024، اسپانیا با برتری مقابل آلبانی صدرنشین شد و ایتالیا با وجود تساوی مقابل کرواسی، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

خبرگزاری تسنیم

بازی های گروه مرگ یورو 2024 با صعود دراماتیک ایتالیا و هت‌تریک اسپانیایی‌ها در کسب پیروزی به پایان رسید.

وب‌گاه تابناک

در دور پایانی مرحله گروهی و از گروه B اسپانیا با ذخیره‌هایش آلبانی را شکست داد و ایتالیا در آخرین ثانیه‌ها از شکست برابر کرواسی گریخت و صعود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسپانیا پس از صعود به دور حذفی یورو 2024 در آخرین بازی خود از مرحله گروهی به مصاف تیم آلبانی می‌رود. لاروخا با دو نمایش درخشان مقابل کرواسی و ایتالیا، نه تنها صعود خود به دور حذفی را قطعی کرد بلکه حالا صدرنشین بلامنازع گروه B یورو 2024 نیز هست. آن‌ها به دنبال پیروزی در هر سه بازی مرحله گروهی برای دومین بار در تاریخ خود هستند؛ اتفاقی که اولین بار...

وب‌گاه خبر آنلاین

روز دوم دور سوم بازی های دور گروهی یورو 2024 به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، که سابقه بازی در هر دو تیم ملی اسپانیا و آلمان را دارد، معتقد است که یکی از این دو غول فوتبال اروپا، جام ملت‌های اروپا 2024 را بالای سر خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌های سینمایی در روز عید سعید غدیر تدارک دیده که از مهمترین آنها می‌توان به نوستالژی ایرج طهماسب و پاندای کونگ‌فوکار جدید اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال الغرافه قطر که برای صعود به لیگ نخبگان آسیا تلاش می‌کند، خوسلو، ستاره تیم رئال مادرید را به خدمت گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که اسپانیا یا آلمان قهرمان یورو 2024 خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

فران تورس، ستاره تیم ملی اسپانیا، با گلی که برای این تیم برابر آلبانی به ثمر رساند نامش را به عنوان ستاره تیمش در یورو 2024 مطرح کرد.