دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب آخرین دیدار گروه D همزمان تیم‌های ملی فرانسه - لهستان و اتریش - هلند از ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار شد. دیدار تیم‌های فرانسه و لهستان با نتیجه 1-1 به اتمام رسید. در این دیدار دو تیم با پنالتی توانستند گل‌های این بازی را به ثمر برسانند. کیلیان امباپه که با ماسک به علت آسیب بینی در اولین بازی یورو در این بازی حضوری داشت موفق شد گلزنی...

وب‌گاه ورزش سه

در فاصله بین اعلام مالک باشگاه پرسپولیس و وعده انتخاب سرمربی تا اعلام نام گاریدو اتفاقات عجیبی افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

از جمله رسانه‌هایی که روسیه ممنوع کرده، می‌توان به «اشپیگل»، «ال موندو» اسپانیا، «لوموند» فرانسه و «پالتیکو» اروپا که دفتر اصلی آن در آمریکا مستقر است، اشاره کرد.

وب‌گاه ورزش سه

همیشه بازیکنان بزرگ هستند که تیم‌ها را به سوی پیروزی هدایت می‌کنند. این نقش پر رنگ سعید احمدعباسی برای دفاع گیتی پسند از عنوان قهرمانی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو فرناندز، مربی سرشناس اسپانیایی، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد. گاریدو که متولد 29 مارس 1969 در والنسیا است، در گذشته هدایت تیم‌های معروفی همچون ویارئال و رئال بتیس در لالیگا را بر عهده داشته و تجربه‌های موفقی در کشورهای عربی و آفریقایی نیز دارد. اما در کارنامه او اخراج‌های متعددی هم به چشم می‌خورد که نشان از...

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد خوب تیم ملی آلبانی برابر سه حریف قدرتمند خود باعث شده تا اعضای این تیم با وجود حذف از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 از عملکرد خود راضی باشند.

وب‌گاه ورزش سه

فوتسال ایران با بازگشت حسین طیبی به وجد آمده. این باور وجود دارد گهرزمین در کنار او افتخار بزرگی نصیبش شود.

وب‌گاه فرارو

در حالی که به پایان مرحله گروهی یورو نزدیک می شویم، به نظر می رسد که هوش مصنوعی هم پیش بینی خود را در مورد قهرمان مسابقات دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم رئال مادرید برای انتقال به لیگ ستارگان قطر چراغ سبز نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه آیت‌الله رئیسی با الگو گرفتن از ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید در یک بازه زمانی طولانی 18 ساله سرانجام افتتاح شد تا یک استادیوم مدرن دیگر به فوتبال کشور اضافه شود.

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو نام جدید سرمربی پرسپولیس است؛ فردی که بررسی کارنامه او نکات جالبی را به دست می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوان کارلوس گاریدو با سابقه حضور در 3 قاره اروپا، آفریقا و آسیا هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوان کارلوس گاریدو، پست خوشامدگویی پرسپولیس را در استوری منتشر کرد. خوان کارلوس گاریدو، پست خوشامدگویی پرسپولیس را در استوری منتشر کرد. پرسپولیس پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مطرح شدن اسامی مختلف، خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

خوان کارلوس گاریدو، پست خوشامدگویی پرسپولیس را در استوری منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو، پست خوشامدگویی پرسپولیس را در استوری منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

با اعلام مارکا، ناچو فرناندز، کاپیتان رئال، امروز با باشگاه القادسیه عربستان قراردادش را رسما امضا کرد.