دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی مشهور اسپانیایی پرسپولیس کیست + بیوگرافی

وب‌گاه الف

پس از مدت‌ها کش و قوس، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره خط حمله تیم ملی ایران تاکید کرد که پیشنهادهای حوزه خلیج فارس را بررسی نکرده است.

وب‌گاه فرارو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای نسبتا متفاوت گفت: درباره انتخاب تیم‌ها با بازیکنان قدیمی صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه فرارو

روز یازدهم یورو 2024 با صعود دراماتیک ایتالیا به مرحله یک هشتم نهایی همراه بود.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت با مربی اسپانیایی قرارداد امضا کرد تا روی نیمکت این تیم بنشیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

پل اسکولز، اسطوره فوتبال انگلیس و بازیکن سابق منچستر یونایتد، معتقد است حضور کوبی ماینو در ترکیب سه شیرها، بسیاری از مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

علی‌رغم برخی اخبار، حضور لیموچی در تیم پرسپولیس تقریباً تضمین شده است. علاقه این بازیکن به پرسپولیس و همچنین جدایی مهدی ترابی از این تیم، احتمال پیوستن لیموچی به تیم سرخپوشان را بیشتر کرده است. شایعات نشان می‌دهد که این بازیکن منتظر است تا وضعیت ترابی در پرسپولیس مشخص شود تا به صورت رسمی با این باشگاه مذاکره کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امشب کرواسی که در بازی اول خود مقابل اسپانیا شکست خورده بود و در بازی دوم مقابل آلبانی به تساوی رسیده بود، برای صعود به مرحله حذفی به برد در برابر ایتالیا نیاز داشت. اما گل دقیقه 98 ماتیا زاکانی، کرواسی را از رسیدن به آرزویشان بازداشت و پرونده حضورشان در یورو 2024 را برای همیشه بست. دالیچ در این مصاحبه گفت: ما در لحظات آخر بازی مقابل آلبانی و امروز...

خبرگزاری دانشجو

فران تورس، مهاجم تیم ملی اسپانیا و بهترین بازیکن دیدار با کرواسی اعلام کرد که می‌خواهد تصمیم‌گیری را برای سرمربی اسپانیا سخت کند.

وب‌گاه الف

در دور پایانی مرحله گروهی و از گروه B اسپانیا با ذخیره‌هایش آلبانی را شکست داد و ایتالیا در آخرین ثانیه‌ها از شکست برابر کرواسی گریخت و همراه لاروخا به یک‌هشتم‌نهایی یورو 2024 صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو شب گذشته تماشاگر دیدار تیمش مقابل آلبانی بود.

وب‌گاه ورزش سه

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، پس از حذف از یورو، از عملکرد تیمش تمجید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز یازدهم یورو 2024 با صعود دراماتیک ایتالیا به مرحله یک هشتم نهایی همراه بود.