سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته کارشناسان، ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در دنیا محسوب می‌شود اما به دلیل موانع صادرات از مبادی رسمی، سهم چندانی از تجارت بازار‌های جهانی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته کارشناسان، ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در دنیا محسوب می‌شود اما به دلیل موانع صادرات از مبادی رسمی، سهم چندانی از تجارت بازار‌های جهانی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

فینال چمپیونزلیگ زنان امشب در ورزشگاه سن‌ماس اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و لیون برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه بازی نمایش پرچم فلسطین در زمین پیش از آغاز دیدار بود.

وب‌گاه ورزش سه

پیش از آغاز دیدار بارسلونا و لیون در فینال چمپیونزلیگ زنان، پرچم فلسطین در زمین به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب...

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های پاراتنیس انتخابی پارالمپیک پاریس در حالی به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که تنها نماینده پاراتنیس ایران در این رقابت‌ها از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 115 نفر از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، در پیام‌هایی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را به ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

115 تن از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، در پیام‌هایی با ابراز همدردی، شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان دیه‌گو سیمئونه از آخرین بازی خود در فصل جاری لالیگا موفق به کسب 3 امتیاز دیگر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مارگاریتا روبلز وزیر دفاع اسپانیا روز شنبه در سخنانی جنگ غزه را نسل‌کشی مردم فلسطین توصیف کرد و افزود: روابط بین اسرائیل و اسپانیا پس از تصمیم مادرید برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بدتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازدیدکنندگان باغ وحش «بیوپارک» در شهر والنسیا اسپانیا در سه ماه گذشته شاهد منظره‌ای تکان‌دهنده بوده‌اند؛ شامپانزه‌ای غمگین که نوزاد مرده‌اش را با خود به اطراف حمل می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انزوای رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل در سایه اقدامات دادگاه لاهه و تمایل یک کشور عربی برای گسترش روابط خود با ایران از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اسپانیا در سخنانی خواستار اجرای تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی یکی از تیم‌های لالیگا فاش کرد که مهاجم این تیم دو سال در حالی که یک تکه شیشه در پایش قرار داشته بازی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی یکی از تیم‌های لالیگا فاش کرد که مهاجم این تیم دو سال در حالی که یک تکه شیشه در پایش قرار داشته بازی کرده است.