سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا فصل آینده قطعاً هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه چیزی باعث می‌شود یک شهر را زیبا بدانیم؟ گردشگران از سراسر دنیا برخی از شهرها را در کشورهای مختلف به عنوان زیباترین شهرهای دنیا انتخاب کرده‌اند. چه چیزی باعث می‌شود یک شهر را زیبا بدانیم؟ گردشگران از سراسر دنیا برخی از شهرها را در کشورهای مختلف به عنوان زیباترین شهرهای دنیا انتخاب کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ با این حال با توجه به لیستی از زیباترین شهرهای جهان که مورد استقبال گردشگران...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا فصل آینده قطعاً هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورل گفت: اتحادیه اروپا قبلاً با تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو، ملاقات و آن ها را تامین مالی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دادگاه بارسلونا حکم قبلی مبنی بر تایید اتهام بارسلونا در پرداخت رشوه به خوزه ماریا انریکز نگریرا را باطل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزیپ بورل گفت: اتحادیه اروپا قبلاً با تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو، ملاقات و آن ها را تامین مالی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه الازهر طی بیانیه‌ای از تصمیم کشورهای نروژ، ایرلند و اسپانیا مبنی بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد: پس از به رسمیت شناختن دولت فلسطین توسط مادرید، کنسولگری اسپانیا در بیت المقدس را از خدمات رسانی به فلسطینی‌ها منع کردیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال یکی از کشورهای قاره کهن را نپذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت سران رژیم صهیونیستی به یک معضل دیپلماتیک برای برخی از کشور‌های عضو این دیوان بدل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه طالبان با استقبال از تصمیم سه کشور اروپایی برای به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین تاکید کرد خاک فلسطین حق مشروع ملت فلسطین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دانشگاه الازهر مصر طی بیانیه‌ای از تصمیم سه کشور اروپایی نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تقدیر کرد. الازهر در این بیانیه آورده است که به رسمیت شناختن کشور فلسطین اقدامی شجاعانه است که حقانیت ملت فلسطین را به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین برای زندگی همراه با صلح و آرامش در آن به رسمیت می‌شناسد و علاوه بر آن به رسمیت شناختن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد میانگین امید به زندگی در آلمان کاهش یافته است و مردم این کشور به طور متوسط 1.7 سال کمتر از سایر کشورهای اروپای غربی زندگی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از آناتولی، یولاندا دیاز، معاون دوم نخست وزیر اسپانیا پس از آنکه مادرید کشور مستقل فلسطین را به رسمیت شناخت، در ویدئویی حمایت تمام‌قد خود را از فلسطین اعلام کرد. دیاز در این ویدئو با تکرار شعار نمادین فلسطینیان گفت: از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد. پدرو سانچر، نخست وزیر اسپانیا نیز پس از به رسمیت شناختن فلسطین تاکید کرد: کشور‌های دیگر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی که نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.