سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

خداحافظی تونی با مرور صحنه‌های بسیار زیادی همراه است که خوشبختانه در تمام آنها، کروس با لبخندش و با دست گرفتن جام‌ها به لنز نگاه کرده و منتظر فشرده شدن دکمه شاتر است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران بارسلونا برای انتخاب هانسی فلیک با ایلکای گوندوگان مشورت کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیز دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، جود بلینگام را بهترین بازیکن حال حاضر جهان می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

لوپتگی از اول جولای به عنوان جانشین دیوید مویس به وستهام یونایتد خواهد آمد.

وب‌گاه ورزش سه

گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان والنسیا، اعلام کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مسوول مقام موضع‌گیری وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان را تصمیمی خطرناک و بی پروا خواند و تاکید کرد که واریز این وجوه برای تشکیلات باید ادامه یابد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم بسکتبال زنان بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی از لیگ دسته یک بسکتبال اسپانیا کنار کشید.

وب‌گاه ورزش سه

مارکا مدعی است هانسی فلیک در تماسی که دکو دیروز با او گرفته به مدیر ورزشی بارسا قول داده که تا هر زمان لازم باشد منتظر بارسلونا خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

رئال مادرید، غول فوتبال اسپانیا، بار دیگر بر قله دنیای فوتبال ایستاد و برای سومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین باشگاه جهان از سوی مجله فوربس معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

لیست اولیه تیم ملی فوتبال ایتالیا برای حضور در مسابقات یورو 2024 اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

نشریه آ. اس اسپانیا مدعی است که ژاوی، سرمربی بارسلونا، به دلیل انتقاد از وضعیت اقتصادی باشگاه، در آستانه اخراج قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

یانیک سینر ایتالیایی برای رسیدن به عنوان برترین تنیسور جهان مسابقه تمرینی در رولان گاروس انجام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق ادعای بیلد، رائول گونزالس به باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که در پایان فصل هدایت تیم دوم را رها کرده و قصد دارد مربیگری را در جای دیگر ادامه دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.