شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف مدعی شد لوک شاو امشب از ابتدا در ترکیب سه‌شیرها قرار می‌گیرد و جانشین کیه‌ران تریپیر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

در فینال یورو 2024 همزمان با رویارویی انگلیس و اسپانیا بازیکنان سرشناس و با ارزشی پا به ورزشگاه برلین می‌گذارند.

وب‌گاه عصر ایران

در اقدامی عجیب، یک هوادار انگلیسی به نام دیو راس، مراسم خاکسپاری مادرش را به تعویق انداخت تا بتواند فینال یورو 2024 بین انگلیس و اسپانیا را تماشا کند.

وب‌گاه ورزش سه

گاوی که برای دلگرمی دادن به ستاره‌های اسپانیا به برلین پرواز کرده به جمع بازیکنان لاروخا پیوست.

خبرگزاری تسنیم

هوادار انگلیس مراسم خاکسپاری مادرش را برای تماشای فینال یورو 2024 به تعویق انداخت!

خبرگزاری دانشجو

کارلوس آلکاراز تنیسور 21 ساله اسپانیایی مانند سال گذشته قهرمان مهمترین گرنداسلم تنیس دنیا شد و با شکست نوواک جوکوویچ صرب، برنده جایزه 8/2 میلیون دلاری این مسابقات شد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، تور معتبر ویمبلدون که در رده های مختلف مردان و زنان از نوجوانان تا معلولان و پیشکسوتان در 19 زمین چمن در منطقه ویمبلدون در حومه لندن برگزار می شود، امروز با قهرمانی آلکاراز اسپانیایی به پایان...

وب‌گاه عصر ایران

جام ملت‌های اروپا 2024 با فینال بین اسپانیا و انگلیس امشب به پایان می‌رسد و زمان جمع‌بندی نتایج این رقابت‌ها فرا رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدال‌های طلای یورو 2024 توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رونمایی شد و شور و هیجان برای فینال این رقابت‌ها که امشب در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود، به اوج خود رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.

وب‌گاه ورزش سه

کانر مک‌گرگور، اسطوره یو‌اف‌سی، به عنوان یک ایرلندی چشم قهرمانی انگلیس را ندارد و در صورت قهرمانی سه‌شیرها در یورو 3 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

چند نفر از ستاره‌های انگلیس وعده دادند امشب در صورت قهرمانی برای هواداران‌شان سورپرایزهایی ویژه خواهند داشت.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند منچسترسیتی باشگاه لایپزیش را تحت فشار گذاشته و می‌خواهد دنی اولمو را به خدمت بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

شاگردان لوییس دلافوئنته در آستانه فینال یورو 2024 مقابل انگلیس، انگیزه مضاعفی برای کسب جام دارند. فدراسیون فوتبال اسپانیا قول داده در صورت قهرمانی، پاداشی نجومی به ملی‌پوشان این کشور تعلق خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 50 درصد از هواداران فرانسوی می‌خواهند دشان از تیم ملی فوتبال این کشور جدا شود.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران و ستاره سابق فوتبال هلند، معتقد است که اسپانیا در فینال یورو 2024 بر انگلیس غلبه می‌کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می‌دهد.