جمعه 30 شهریور 1403

اسکو و تکرار بهترین پیروزی در دوحه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسکو و تکرار بهترین پیروزی در دوحه

دراگان اسکوچیچ بعد از تیم ملی، با هدایت تراکتور نیز در کشور قطر به برد سه بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور ایران در حالی شب گذشته در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانست مقابل الوکره قطر به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کند که این برد قاطع سومین برد پرشورها با سرمربی جدیدشان به حساب می‌آید.

تیم تبریزی که فصل جدید را با دراگان اسکوچیچ آغاز کرده توانست نماینده قطر را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و در شرایطی به این پیروزی دست پیدا کرد که پیش از این هم اسکوچیچ توانسته بود چنین نتایجی در فوتبال ایران رقم بزند.

سرمربی تراکتور که در آخرین حضورش در ایران هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، موفق شده بود در مسیر صعود به جام جهانی 2022، چند برد سه بر صفر تجربه کند. اولین برد او به 10 فروردین 1400 برمی‌گردد. جایی که شاگردانش در دیداری دوستانه سوریه را با سه گل شکست دادند. البته آنها در تاریخ 25 آبان همان سال در دیداری رسمی در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی توانستند مقابل همین حریف در ورزشگاه ملک عبدالله ثانی امان با همین نتیجه جشن پیروزی بگیرند.

با این حال برای مرور جذاب‌ترین برد سه بر صفر تیم ملی با اسکوچیچ باید به حدود دو ماه قبل از دیدار با سوریه برگردیم. وقتی اواسط شهریور ماه 1400 ملی پوشان ایران در دیداری که عراق در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر میزبان بود برد سه بر صفر دیگری رقم زدند.

حالا بعد از حدود سه سال بار دیگر دراگان اسکوچیچ به ایران برگشته و این‌بار با تیمی باشگاهی به قطر سفر کرده و توانسته در لیگ قهرمانان آسیا در خاک این کشور برد سه بر صفر دیگری کسب کند. گویا بازی در قطر برای دراگان خوش یمن است.