پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اشتباه عجیب روزنامه قطری: تیم عراقی بجای استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشتباه عجیب روزنامه قطری: تیم عراقی بجای استقلال

روزنامه استاد الدوحه قطر برای دیدار امروز الغرافه و استقلال، تصویری از تیم نیروی هوایی را استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه قطری استاد الدوحه در شماره امروز خود و برای دیدار استقلال و الغرافه، اشتباه عجیبی را مرتکب شده و تصویری از تیم فوتبال نیروی هوایی عراق را منتشر کرده است.

در گزارش این روزنامه آمده است:

الغرافه امشب کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024 آغاز می‌کند و به مصاف استقلال تهران می‌رود. این دیدار در ورزشگاه شهر قدس و در چارچوب هفته اول این مسابقات برگزار می‌شود.

الغرافه پس از پیروزی مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی و در مسابقه‌ای که در ورزشگاه البیت برگزار شد، حضور خود را در این مرحله قطعی کرد.

الغرافه برای رقابت در جمع هشت تیم برتر منطقه غرب آسیا، ترکیب خود را در هفته گذشته با جذب بازیکنان خارجی تقویت کرده است. از جمله این بازیکنان، مدافع آرژانتینی، ماتیاس نانی از تیم الشحانیه و مهاجم اسپانیایی، رودریگو مورنو از تیم الریان هستند.

البته مورنو به دلیل مصدومیتی که در بازی اخیر مقابل الشمال به آن دچار شد، در این بازی حضور نخواهد داشت. همچنین، ستاره الجزایری یاسین براهیمی نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

الغرافه که در رقابت‌های داخلی نتایج مورد انتظار را کسب نکرده و در لیگ ستارگان قطر با 5 امتیاز از یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست در جایگاه ششم قرار دارد، امیدوار است که در آغاز چالش قاره‌ای عملکرد بهتری داشته باشد و با نتیجه‌ای مثبت به خانه بازگردد.

از سوی دیگر، استقلال تهران که در آغاز رقابت‌های لیگ ایران نیز با مشکلاتی روبه‌رو بوده، امیدوار است با اتکا به امتیاز میزبانی و حمایت هواداران، شروعی ایده‌آل در این رقابت‌ها داشته باشد.

اشتباه عجیب روزنامه قطری: تیم عراقی بجای استقلال 2