سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اصولی: مصدومیت آزمون جدی نیست

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اصولی: مصدومیت آزمون جدی نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در فاصله 2 روز مانده تا دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید. *بازیکنان ایران پرانرژی و پرامید هستند. با نشاط مضاعف از برد مقابل ولز، آماده می‌شوند. مصدومیت آزمون هم خیلی جدی نیست. بیرانوند هم از دیروز تمرین کرد. تیم به صورت کامل در...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در فاصله 2 روز مانده تا دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازیکنان ایران پرانرژی و پرامید هستند. با نشاط مضاعف از برد مقابل ولز، آماده می‌شوند. مصدومیت آزمون هم خیلی جدی نیست. بیرانوند هم از دیروز تمرین کرد. تیم به صورت کامل در بازی سه شنبه حاضر می‌شود.

*به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال از بذل عنایت مقام معظم رهبری به تیم ملی و پیام محبت آمیز به تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر ایشان را مسئلت می‌کنیم تا بدرقه تیم باشد. ان شاءالله بتوانیم چشم و دل مردم را روشن کنیم و تیم بتواند دل مردم ایران را شاد کند.

*در خصوص اقدامی که آمریکایی‌ها در قبال پرچم ایران انجام دادند باید بگویم که در این دوره از مسابقات، اتفاقاتی خارج از اصول حرفه‌ای فوتبال رخ داد. از موضوع پیراهن تیم ملی انگلیس گرفته تا بحث «کلینزمن» و این موضوع که اشاره کردید. سرمربی و بازیکن ما باید به مسائلی پاسخ بدهد که از هیچ تیم و سرمربی دیگری سئوال نمی‌شود. این دوگانگی دیده می‌شود.

*هدف تیم ملی ما روشن است. بازیکنان ما این بازی‌های ناجوانمردانه که در حقشان می‌شود را با بازی درخشان در زمین، جواب می‌دهند. از آن‌طرف هم فدراسیون به خاطر حقوق تیم ملی و مردم ایران و نقض این حقوق، پیگیر است و اقداماتی را تا الان انجام داده‌ایم.

*پیگیری پاداش انجام می‌شود. فکر می‌کنم تا امروز منابعش تامین بشود. تمام تلاش فدراسیون بر این است که قبل از بازی روز سه شنبه تامین و پرداخت بشود.

*درباره به سفر تعداد زیادی از افراد در بخش‌های مختلف فوتبال به جام جهانی قطر از طرف فدراسیون از جمله روسای هیات‌های استانی باید تاکید کنم که این در ادوار گذشته هم مرسوم بوده است. فدراسیون فوتبال همواره بخشی از کاروانش متشکل از مدیران، مسئولان و کسانی بودند که در این حوزه کمک می‌کنند. این چیز جدیدی نیست و کاملاً با شرایط قانونی و اصول حرفه‌ای است!

انتهای پیام /