پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اطلاعات سپاه

اطلاعات سپاه

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اطلاعات درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از 28 کشور مختلف دستگیر شدند گفت: اطلاعیه‌اش را که دادیم، کشورهایش را هم اعلام کردیم، جزییاتش هم معلوم است و بعضی از اخبار دنیار را هم اگر پیگیری کنید بعضی کشورها خودشان اعلام می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر اطلاعات با تبریک بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه، عنوان کرد: کار مهمی صورت گرفت که اموال مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات درباره بازگرداندن بدهی های بابک زنجانی به کشور گفت: بازگشت اموال مردم با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اطلاع‌رسانی با بیان اینکه مقاومت‌هایی برای به نتیجه نرسیدن پرونده بابک زنجانی وجود داشت، گفت: اقدام جهادی بانک مرکزی، وزارت نفت، اطلاعات سپاه و اهتمام قوه قضاییه در بازگشت اموال نقش تعیین‌کننده ای داشت‌.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اطلاع رسانی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: رئیس جمهور امروز در جلسه هیات وزیران از همه کسانی که در جمع شدن پرونده بابک زنجانی نقش داشتند تشکر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اطلاعات گفت: بازگشت اموال بابک زنجانی با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم؛ این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند 1402 در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم. کار مهمی بود که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود. وی درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از 28 کشور مختلف دستگیر شدند...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اطلاعات گفت: امنیت انتخابات 11 اسفندماه با کمک وزارتخانه های کشور و اطلاعات برقرار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات درباره بازگرداندن بدهی‌های بابک زنجانی اظهار داشت: بازگشت اموال مردم با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم.

خبرگزاری میزان

خطیب بازگشت اموال مردم به کشور که توسط سازمان سپاه پاسداران و قوه قضاییه انجام شد، را یک اتفاق ارزشمند دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب گفت: با کمک وزارت کشور و حضور همه مردم ایران امنیت انتخابات برقرار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اطلاعات در خصوص بازگردان بدهی بابک زنجانی گفت: بازگشت اموال مردم با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلامی در واکنش به خبر بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور نوشت: چرا درباره میزان اموال بازگردانده شده سخنی گفته نمی‌شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آگاه قضایی اظهار داشت: موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس یازدهم در دوره فعالیت خود ید طولایی در پیگیری موضوع ازدواج داشت. نخستین مورد تصویب قانون تعالی جمعیت و خانواده بود که از طرحی با اسمی مشابه همین قانون برخاسته بود و مجلس یازدهمی‌ها به اندازه‌ای برای تصویب این طرح عجله داشتند که با استناد به اصل 85 موضوع را به کمیسیون ویژه برده و آن را به دور از چشم و گوش افکار عمومی به قانون تبدیل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار رمضان‌شریف سخنگوی اطلاعات سپاه ضمن قدردانی از قوه قضاییه درباره بازگرداندن اموال بابک زنجانی، توضیحاتی را درباره همکاری سازمان اطلاعات سپاه در این موضوع ارائه کرد.