جمعه 28 اردیبهشت 1403

اطلاعات سپاه

اطلاعات سپاه

وب‌گاه مشرق نیوز

طائب: ضدانقلاب می‌گوید من رای نمی‌دهم اما جامعه به ضرورت‌ها توجه دارد، تشکیک دشمن در جنگ ترکیبی در این نقطه است

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر شهدای مستشار ایرانی که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق روز گذشته به شهادت رسیدند، امروز در حرم حضرت زینب (س) تشییع شدند. به گزارش عرشه آنلاین، تصاویری از تشییع پیکر مستشاران نظامی شهید ایرانی که در حمله تروریستی روز گذشته اسرائیل به دمشق به شهادت رسیدند را مشاهده می کنید. پیکر شهدای مستشار ایرانی که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق روز گذشته به شهادت رسیدند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: «پیشرو مجید آغا دزه‌ای» از همکاران نزدیک دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) یکی از مهم‌ترین افرادی بود که در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل کشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: ایجاد تعهدات و تکالیف جدید برای دولت باید منوط به ظرفیت و امکانات اجرایی حال حاضر کشور باشد، در غیر این صورت با معضل انباشت وعده‌ها و تعهدات محقق نشده مسئولان به مردم مواجه خواهیم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به 5 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز نظامی امروز رژیم صهیونیستی به دمشق که به شهادت 4 مستشار نظامی ایران و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صادق امیدزاده مغز متفکر طراحی علیه نیروهای آمریکایی که در حمله امروز به شهادت رسید. صادق امیدزاده مغز متفکر طراحی علیه نیروهای آمریکایی که در حمله امروز به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، مستشار به شهادت رسیده امروز در سوریه طراح و مجری بیرون راندن آمریکا از سوریه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی قبل صهیونیست‌ها یک ساختمان مسکونی در محله المزه دمشق را هدف قرار دادند و 2 افسر عالیرتبه سپاه پاسداران به شهادت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از شهید «حاج صادق»، فرمانده اطلاعات سپاه قدس در سوریه منتشر شده است. سردار صادق امیدزاده معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در حمله اسرائیل به سوریه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویر شهید حاج صادق امید زاده مربوط به سال 1363 در روستای بارزان واقع در اقلیم کردستان عراق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید در کتاب روایت زندگی شهید رسول حیدری منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از حمله هوایی جنگنده های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویر شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید، در کتاب «ر» روایت زندگی شهید رسول حیدری / فرهیختگان

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید. تصویری از شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، عکس مسئول اطلاعات سپاه قدس که امروز به شهادت رسید در کتاب "ر" روایت زندگی شهید رسول حیدری منتشر شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مالباخته می‌گوید: خانه ام را فروختم تا با سرمایه گذاری در رمز ارز دو برابرش کنم! تصویری از شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، عکس مسئول اطلاعات سپاه قدس که امروز به شهادت رسید در کتاب "ر" روایت زندگی شهید رسول حیدری منتشر شده است