پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اطلاعات سپاه

اطلاعات سپاه

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: بزرگترین مشکل مردم کشورمان معیشت و اقتصاد است و از مجلس دوازدهم انتظار است به این مسئله بپردازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرانی و تورم لجام گسیخته موجب شده مصرف گوشت قرمز مردم به نصف برسد. دولت باید در این زمینه کاری بکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که جزو مشترکان کم مصرف هستند، از تخفیف قبوض خانگی تا سقف رایگان برخوردار می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی فرد یا عامل نفوذی با بکارگیری حربه‌ها و اهرم‌هایی سعی در جمع‌آوری اطلاعات از ما می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: بخش قابل توجهی از بازدارندگی نظام کشور ما مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های بخش نیروهای مسلح، خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری میزان

مراسم روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز یکشنبه (29 بهمن 1402) برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ادمین سابق منافقین در توییتی به افشای جزییات تازه درباره تجمع منافقین پرداخت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان از انهدام باند قاچاق اتباع غیرمجاز در شرق کشور خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بیزه، عضو مرکز مقابله با منافقین در دهه 60 می گوید؛ خیلی از خانه‌های تیمی منافقین به واسطه دستگیری افرادی کشف می‌گردید که خودشان یکی از اعضای آن خانه تیمی بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«علی بیزه» از رزمندگان حاضر در هشت سال جنگ تحمیلی که در دهه 60 نقش موثری در شکل‌دهی و سامان‌دهی مرکز عملیات کمیته مرکزی برای مقابله با خانه‌های تیمی منافقین در تهران را داشت، به جماران گفت: {مجاهدین خلق} از اینکه بیایند در حکومت شریک بشوند، یا وزارتخانه‌ای را بگیرند و یا در یک قسمتی از حکومت همراه باشند، راضی نبودند. این‌ها دنبال کل حکومت بودند؛ چون اصلا روح سازمانی‌شان اینجوری بود؛...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم هویت‌سنجی دقیق از اتباع خارجی، گفت: به دنبال ساماندهی اتباع با مکانیزم و با شیوه انگشت نگاری، چهره‌نگاری، (DNA) هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان شهرستان فریدن از دستگیری یک متهم امنیتی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: ایران اسلامی در آستانه 45 سالگی انقلاب، در اوج اقتدار و عظمت و در سایه خودباوری و جرأت انقلابی با پیشرفت‌های خیره‌کننده خود در عرصه‌های مختلف بین 20 کشور نخست دنیا قرار گرفته و کارآمدی و موفقیت آن به حقیقت غیرقابل انکار عصر حاضر تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طائب: ضدانقلاب می‌گوید من رای نمی‌دهم اما جامعه به ضرورت‌ها توجه دارد، تشکیک دشمن در جنگ ترکیبی در این نقطه است