سه‌شنبه 17 مهر 1403

اطلاعیه سپاه اصفهان درباره ماجرای انفجار شبانه

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه سپاه اصفهان درباره ماجرای انفجار شبانه

روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که شب گذشته با مشاهده شی نورانی در آسمان اصفهان سامانه پدافندی اقدام به فعالیت کرد و هیچ اتفاق خاص دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد. @Nasimonline ماجرای انفجار شب گذشته در اصفهان چه بود؟ معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی...

ماجرای انفجار شب گذشته در اصفهان چه بود؟

ماجرای انفجار شب گذشته در اصفهان چه بود؟

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان در ارتباط با جزئیات صدای انفجار شب گذشته در این استان اظهار داشت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

وی با بیان اینکه این رخداد در خارج از شهر به وقوع پیوست‌، افزود: این واقعه عادی و نشان از آمادگی پدافند نیروهای مسلح دارد و در اوج آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشورمان قرار داریم.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با دیگر با تاکید بر اینکه هیچ اتفاق خاصی نیافته است، تصریح کرد: انجام رزمایش شبانه یا تجاوز دشمن صحت ندارد

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید