دوشنبه 11 تیر 1403

اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته

قرارداد سال جاری طبق روال سال های گذشته اجرا خواهد شد و بر اساس آن تمامی افراد تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1402 به صورت خودکار به قرارداد سال 1403 منتقل می شوند و نیازی به ثبت نام جدید نیست. بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛ پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1403 برخی بازنشستگان...

بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛ پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1403 برخی بازنشستگان مطرح شده است که اطلاعیه‌های بعدی نیز به آنها پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ قرارداد سال جاری طبق روال سال های گذشته اجرا خواهد شد و بر اساس آن تمامی افراد تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1402 به صورت خودکار به قرارداد سال 1403 منتقل می شوند و نیازی به ثبت نام جدید نیست.

ثبت درخواست حذف و اضافه به این معنا است که بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان در صورت نیاز به اضافه یا کم کردن افراد تحت تکفل خود که در قرارداد سال قبل ثبت شده و یا ثبت نشده بودند، می‌توانند برای ثبت یا حذف این افراد (افراد تحت تکفل) در بخش مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کنند.

بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که تمایل به استفاده از این خدمت برای سال 1403 ندارند نیز می توانند در همین سامانه نسبت به حذف قرارداد پوشش بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند که عکس این موضوع نیز برای افرادی که قبلا بیمه نبوده و اکنون متقاضی بیمه تکمیلی هستند، قابل انجام است.

صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرده است که متقاضیان حذف یا اضافه کردن افراد تحت تکفل می توانند مانند سال گذشته به نشانی اینترنتی اعلام شده، مراجعه و اقدام کنند.

بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای خرداد تا پایان مردادماه 1403 می‌توانند به صورت اینترنتی و تنها از طریق رایانه یا لپ تاپ اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: راهبرد معاصر هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته 2