یک‌شنبه 15 مهر 1403

اطلاعیه فدراسیون برزیل / آلیسون فیفا دی را از دست داد: فرصت بزرگ ادرسون

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اطلاعیه فدراسیون برزیل / آلیسون فیفا دی را از دست داد: فرصت بزرگ ادرسون

فدراسیون فوتبال برزیل درباره مصدومیت آلیسون اطلاعیه‌ای منتشر کرده و گفت او به دیدارهای تیم ملی این کشور در فیفا دی پیش رو نخواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، برد میلی‌متری لیورپول مقابل کریستال پالاس برای این تیم با یک خبر بد همراه بود: مصدوم شدن آلیسون بکر و خروج او از مسابقه.

درحالیکه هواداران لیورپولی به شدت نگران آلیسون بودند آرنه اشلوت در پایان مسابقه گفت هنوز از میزان دقیق آسیب او اطلاع ندارد ولی آلیسون قطعا به بازی یکشنبه آینده مقابل چلسی نخواهد رسید. او گفت امیدوار است دروازه‌بان برزیلی هر چه سریعتر برگردد.

اما لیورپولی‌ها فراموش کرده بودند که هواداران تیم ملی برزیل هم به شدت نگران این مصدومیت دروازه‌بان اول‌شان هستند. برزیل باید شش روز دیگر اولین بازی‌اش در فیفا دی اکتبر را مقابل شیلی انجام بدهد. آنها پنج روز بعد در مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی به مصاف پرو خواهند رفت.

فدراسیون فوتبال برزیل دقایقی پیش اطلاعیه‌ای صادر و و اعلام کرد آلیسون این دو بازی را از دست داده است. در بیانیه فدراسیون برزیل آمده است:" دپارتمان پزشکی فدراسیون فوتبال برزیل با تیم پزشکی باشگاه لیورپول در تماس بود. پزشکان باشگاه انگلیسی به ما اطلاع دادند که آلیسون قادر به حضور در دو بازی ما مقابل شیلی و پرو نیست".

تیم ملی برزیل در غیاب آلیسون باید روی ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی و کرپسکی، دروازه‌بان شماره سه تیم ملی که در النصر عربستان حضور دارد حساب کند.

اطلاعیه فدراسیون برزیل / آلیسون فیفا دی را از دست داد: فرصت بزرگ ادرسون 2