یک‌شنبه 15 مهر 1403

اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا یا صدور چند اطلاعیه‌، جزئیات فروش خودرو، واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

سایپا چند اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا جزئیات ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای، جزئیات واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه را اعلاک کرد. گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام قسطی خودروهای خود را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام چند خودروی خود در مرحله اول و دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیحاتی ارائه کرد.

سایپا با صدور چند اطلاعیه، جزئیات پیش فروش، فروش فوری، قیمت جدید خودرو درب کارخانه و شرایط ثبت‌نام خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها درباره فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، قیمت و اخبار خودرویی مربوط به گروه خودروسازی سایپا را در عرشه آنلاین بخوانید.

اطلاعیه جدید سایپا

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خریداران خودروی شاهین در سامانه یکپارچه که اولویت آنها پاییز و زمستان سال 1402 است، امکان واریز وجه و ثبت‌نام پیدا کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام کرده‌اند و اولویت آنها برای پاییز و زمستان سال 1402 تائید شده و پیامک به آنها ارسال شده است، می‌رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم سایپا | شرایط فروش فوری و ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی سایپا اعلام شد

بر همین اساس متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ 1402/04/13 برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است، می‌توانند از روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/15 به مدت 3 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام خودرو و پیش پرداخت 212 میلیون و 583 هزار تومانی اقدام کنند.»

طرح جدید سایپا برای ثبت‌نام و فروش قسطی خودرو

شرکت خودروسازی سایپا، در جدیدترین طرح فروش خود امکان خرید اقساطی کوییک صفر 1402 را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است.

گروه خودروسازی سایپا در طرحی جدید از فروش قسطی کوییک صفر خبر داده است. در این طرح، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

آنگونه که رسانه‌ها گزارش داده‌اند، متقاضیانی که اردیبهشت سال جاری در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و R) با اولویت زمستان 1402 و کوییک دنده‌ای آر با الویت پاییز 1402 آنها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت نام سایپا شرکت کنند.

سایپا امکان خرید اقساطی کوییک صفر 1402 را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است. اما قیمت کوییک طی ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است و بسیاری از متقاضیان سر دوراهی سختی برای تکمیل ثبت‌نام ماندند.

فروش قسطی کوییک در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک دنده‌ای (‌S و R) و کوییک اتوماتیک (پلاس و R) است و همانطور که اشاره شد، این خودروها در قالب طرح پیش فروش سایپا از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند.

متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام کوییک S فعلا باید حدود 134 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنند. اما قیمت این خودرو نسبت به اول خرداد 50 میلیون ریزش داشته است. همچنین قیمت پیش‌فروش کوییک اتوماتیک مدل R، حدود 169 میلیون تومان و قیمت کوییک اتوماتیک پلاس نیز در همین حدود است. قیمت این خودرو نیز نسبت به اول خرداد 85 میلیون کاهش داشته است.

متقاضیان خرید کوییک R دنده‌ای نیز باید مبلغ 135 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اولیه واریز می‌کردند. قیمت این مدل نیز نسبت به اول خرداد 35میلیون ارزان شده است.

پس از واریز پیش پرداخت باید منتظر زمان تحویل خودرو بمانید. گروه خودروسازی سایپا در این زمان قیمت نهایی کوییک را طبق روز محاسبه می‌کند تا مرحله آخر واریز را انجام دهید.

در جدول زیر قیمت خودروهای کوییک صفر آمده است.

و زمستان واریز وجه کنند

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از امروز (یکشنبه) امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادر که اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان 1402 دریافت کرده‌اند و روز گذشته از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، برای متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها برای خودروی شاهین ثبت درخواست کرده و با موعد تحویل پاییز و زمستان به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند، روز گذشته (شنبه 24 تیر ماه) پیامک واریز توسط شرکت ارسال شده است.

برای مشتریان این مرحله از امروز (یکشنبه 25 تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو به منزله انصراف از طرح خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر الی اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب 212 میلیون و 583 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو 2
اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو 3