شنبه 1 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

وب‌گاه خبر آنلاین

آپارتمانی 135 متری و نوساز در ولنجک متری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد و و ارزش این آپارتمان 337 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانی‌مد به عنوان یکی از بازیگران مهم صنعت مد و پوشاک و با هدف تسهیل فرآیند خرید، با همکاری پلتفرم ازکی‌وام به عنوان یکی از بزرگترین فعالان صنعت لندتک و ارائه دهنده اعتبار خرید کالا و خدمات، امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی محصولات را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهایی درباره سرمایه گذاری شرکت همراه اول در دیجی کالا به گوش می رسد. خبرهایی درباره سرمایه گذاری شرکت همراه اول در دیجی کالا به گوش می رسد. به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری «همراه‌اول» در «دیجی‌کالا» منتشر شد که در ادامه واکنش رئیس هیات‌مدیره دیجی‌کالا را در پی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت، از ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در سال 1403 خبر داد و گفت: تعرفه ترجیحی خدمات پرستاری برای نخستین بار برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد.

وب‌گاه گسترش

زیپو یک محصول 2 میلیارد تومانی تولید کرده است که فندک آنلاین این محصول را برای پیش‌فروش، موجود کرده است.

وب‌گاه فرارو

پس از مخالفت وزیر ارتباطات با آیین‌نامه وزارت بهداشت، سرانجام هفته گذشته توزیع دارو از طریق سکو و کسب‌وکار‌های اینترنتی در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی و آیین‌نامه مربوطه تصویب شد. اکنون با اجرای آزمایشی عرضه دارو در سکو‌ها مردم می‌توانند با ثبت کد پیگیری نسخه‌های الکترونیکی خود در پلتفرم‌ها، دارو را در محل مورد نظر دریافت کنند. این در حالی است که تکلیف نسخه‌های کاغذی و دارو‌های بدون نسخه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط واریز وجه دنا پلاس 6 سرعته توسط سامانه یکپارچه اعلام شد. شرایط واریز وجه دنا پلاس 6 سرعته توسط سامانه یکپارچه اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار 1403 سامانه یکپارچه ایجاد شد.

وب‌گاه گسترش

برای متقاضیان گروه دنا بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز مجدد وجه به تعداد محدود در سامانه یکپارچه ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار 1403 سامانه یکپارچه ایجاد شد.

خبرگزاری تسنیم

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار 1403 سامانه یکپارچه ایجاد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر به دنبال یک فرصت تجاری پر سود هستید، این فرصت باقی مانده برای کاشت نهال صنوبر را از دست ندهید. در هر جای این کره خاکی که باشید می توانید به راحتی و بدون کوچک ترین نگرانی این نهال جادویی و پر درآمد را کشت کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از مخالفت وزیر ارتباطات با آیین‌نامه وزارت بهداشت، سرانجام هفته گذشته توزیع دارو از طریق سکو و کسب‌وکارهای اینترنتی در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی و آیین‌نامه مربوطه تصویب شد. اکنون با اجرای آزمایشی عرضه دارو در سکوها مردم می‌توانند با ثبت کد پیگیری نسخه‌های الکترونیکی خود در پلتفرم‌ها، دارو را در محل مورد نظر دریافت کنند. این در حالی است که تکلیف نسخه‌های کاغذی و داروهای بدون نسخه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: ما در کشور سالانه فقط 31 میلیون حلقه لاستیک نیاز داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای از امروز برای بازه زمانی یکم تا 31 اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

وب‌گاه گسترش

قیمت و مشخصات تور گردشگری روسیه را در گزارش زیر به طور مفصل بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکو‌های اینترنتی، اظهار کرد: تدوین این آیین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد. وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکو‌های اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم...