دوشنبه 2 مهر 1403

اعتراض بازیکنان به بی‌توجهی باشگاه؛/ بحران دوباره در مس رفسنجان: تمرین لغو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراض بازیکنان به بی‌توجهی باشگاه؛/ بحران دوباره در مس رفسنجان: تمرین لغو!

بازیکنان مس رفسنجان نسبت به عدم تعهدات مالی این باشگاه اعتراض کردند.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که یک مسابقه معوقه در فصل جدید لیگ برتر دارد و در چهار دیدار دیگر توانسته 5 امتیاز کسب کند و فقط در نخستین بازی برابر تراکتور مغلوب شود، اکنون با بحران مالی مواجه شده که صدای اعتراض بازیکنان این تیم را درآورده است.

نارنجی پوشان رفسنجان قرار بود عصر امروز دوشنبه در زمین دانشگاه آزاد تهران تمرین کنند که بازیکنان این تیم حاضر به انجام این کار نشدند و اعلام کردند تا عدم تعیین تکلیف مالی، حاضر نیستند در تمرینات شرکت داشته باشند.

باشگاه مس رفسنجان حدود 30 الی 40 درصد بسیاری از بازیکنان خود در فصل گذشته لیگ برتر را پرداخت نکرده و در فصل جدید هم برخلاف وعده‌هایش، 17 درصد پرداختی داشته که موجب شده بازیکنان این تیم به شدت نسبت به این اتفاق عصبانی شوند.

مدیران باشگاه مس رفسنجان در هفته‌های اخیر بارها به بازیکنان تاکید کردند که مطالبات‌شان پرداخت می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد تا امروز منجر به تعطیلی تمرین شاگردان محرم نویدکیا شود.

نویدکیا در دور برگشت فصل گذشته چندین مقطع نسبت به مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان گلایه کرده و حتی قصد کناره‌گیری داشت که در نهایت در جمع نارنجی پوشان ماند ولی بازیکنان او همچنان نسبت به این وضعیت گلایه دارند.