جمعه 8 تیر 1403

اعتراف شهردار حیفا / باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعتراف شهردار حیفا / باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت

شهردار «حیفا» در سخنانی بر توانمندی حزب‌الله لبنان تاکید و از اقدامات رژیم صهیونیستی در قبال این منطقه اشغالی ابراز نارضایتی کرد.

شهردار حیفا در این اظهارات اعلام کرد: نمی‌توانم بگویم که ما به طورکامل برای جنگ با حزب‌الله آماده هستیم، زیرا کابینه با ما همکاری نمی‌کند. تمامی کارخانه‌های آلوده‌کننده باید از حیفا خارج شوند، چرا که اهدافی برای حزب‌الله به شمار می‌آیند.

وی افزود: من از زمان جنگ دوم لبنان گفته‌ام که باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت، زیرا حزب‌الله ارتشی است که همیشه در حال تمرین است، اما ما هر روزه نقش پلیس نظامی را ایفا می‌کنیم و تمرینی نداریم.

شهردار حیفا در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کابینه اسرائیل ما را فراموش کرده است و شهرداری به تنهایی تمامی اقدامات را به انجام می‌رساند.

شهردار کریات شمونه نیز در سخنانی در خصوص خسارات مالی واردشده به این شهرک صهیونیست‌نشین در نتیجه حملات حزب‌الله لبنان گفت: از آغاز جنگ نزدیک به 1000 مرتبه هدف قرار گرفته‌ایم و ساختمان‌ها، زیرساخت‌ها و راه‌های ما به شدت دچار خسارت شده است.

گفتنی است سه‌شنبه گذشته دفتر رسانه‌ای حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی «هدهد» را منتشر کرد که نشان می‌داد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه «حیفا» تحت رصد و شناسایی مقاومت اسلامی لبنان قرار دارد.

این رخداد شوک شدیدی را به مقامات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست به ویژه در حیفا وارد کرد که آثار آن در اظهارات شهردار حیفا مشهود است.

روز گذشته نیز انتشار یک کلیپ ویدئویی از سوی حزب‌الله لبنان باعث شد موجی از نگرانی‌ها در میان صهیونیست‌ها به وجود بیاید.

در همین رابطه شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: می‌توان در ویدیی منتشرشده از سوی حزب‌الله، حیفا و مواضعی را دید که این نیروها به بانک اهداف جدید خود اضافه کرده‌اند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.