شنبه 29 اردیبهشت 1403

اعلام آمادگی صندوق‌ها برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اعلام آمادگی صندوق‌ها برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان

صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز در نمایشگاه اینوتکس 2023 و در محل پارک فناوری پردیس حضوری فعال داشته و آماده ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهندس مجید نوعی، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز اظهار کرد: این صندوق مطابق با مقررات اساسنامه جدید صندوق مصوب 1398/06/28 شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی، تحت نظارت و راهبری کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره می‌شود.

نوعی ادامه داد: صاحبان شرکت‌های فناورانه و نوآورانه و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان اگر برای تجاری‌سازی و صنعتی‌سازی محصولات خود به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن هستند می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

وی افزود: این صندوق در نمایشگاه اینوتکس 2023 پیشنهادهای متنوع و جذابی برای صاحبان کسب و کارهای فناورانه دارد. صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز در بین 18 صندوق بازنشستگی کشوری با ارائه خدمات متنوع و حمایت‌های ویژه، در رده صندوق‌های ممتاز قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز تاکید کرد: این صندوق نگاه پیشرو به اقتصاد کشور دارد و در این نمایشگاه به دنبال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان است. نگاه مدیران این صندوق پس از سرمایه‌گذاری موفق در حوزه‌های زیربنایی حالا به تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان تغییر کرده و در همین راستا صندوق چتر حمایتی خود را برای فعالان حوزه کسب و کارهای فناورانه گشوده است.

صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز با ارائه خدمات بی‌نظیر درمانی و پوششی 100 درصدی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی و برداشتن سقف پرداخت حقوق در دوران بازنشستگی، خدمات خود را در بین صندوق‌های بیمه اجتماعی کشور متمایز کرده است.