سه‌شنبه 12 تیر 1403

اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

اقتصادنیوز: دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت که این جمعیت همانند دور اول انتخابات، ستادهای انتخاباتی خود در کل کشور را برای حمایت از سعید جلیلی بسیج می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و رئیس اصولگرایان خانه احزاب کشور به مهر گفت: با قدردانی از رشادت، مجاهدت و اخلاق مداری محمد باقر قالیباف، حمایت خود را از تنها کاندید راه یافته اصولگرا به دور دوم انتخاباتِ ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

خبر مرتبط خبر مهم اسلامی درباره دور دوم انتخابات / پزشکیان و جلیلی می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که در مورد تامین و توزیع تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات هیچ مانعی وجود ندارد.

وی گفت: این اولین بار نیست که آقای قالیباف خود را خرج جبهه انقلاب می‌کند، او در زمان جوانی تا کنون رشادت‌های زیادی را از خود نشان داده است، از زمین جبهه جنگ حق علیه باطل تا جبهه رقابت‌های انتخاباتی و سیاسی که در سنوات گذشته شاهد آن بودیم.

بوربور اضافه کرد: بی‌جهت نیست که چنین شخصی دارای محبوبیت زیادی نزد مقام معظم رهبری است و امروز اخلاق مداری و شخصیت این سیاستمدار برجسته بر همگان و بویژه نیروهای انقلابی آشکار شد.

رئیس اصولگرایان خانه احزاب تاکید کرد: محمد باقر قالیباف، شخصیت برجسته‌ای برای انقلاب است که قدر او را آنطور که باید و شاید ندانسته‌ایم.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در حمایت از سعید جلیلی نیز گفت: اکنون که انتخابات به دور دوم رفته است، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی خواهشمندیم، با حضور در پای صندوق‌های رای انتخاب ایشان را رقم بزنند، تا کماکان شاهد ادامه راه شهید جمهور و ترقی و پیشرفت جبهه انقلاب باشیم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همانند دور اول انتخابات، ستادهای انتخاباتی خود در کل کشور را برای حمایت از آقای سعید جلیلی بسیج خواهد کرد و امیدوارم شاهد پیروزی ایشان در پانزدهم تیرماه باشیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی 2