دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اغتشاشگران با بی‌شرمی در مراسم چهلم شهید دوست‌محمدی اخلال ایجاد کردند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اغتشاشگران با بی‌شرمی در مراسم چهلم شهید دوست‌محمدی اخلال ایجاد کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مادر شهید محمد رسول دوست محمدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، در مشهد مقدس در توصیف دغدغه‌مندی فرزندش گفت: شهید دوست محمدی گفت: شهید دوست محمدی هرجایی مشکلی یا محرومیتی بود حضور می‌یافت؛ البته کارهایش را توضیح نمی‌داد و ما بعد از شهادتش از زبان دوستانش متوجه فعالیت هایش شدیم. او فعالیت در بسیج را دوست داشت و تفریح دیگری نداشت. وی در...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مادر شهید محمد رسول دوست محمدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، در مشهد مقدس در توصیف دغدغه‌مندی فرزندش گفت: شهید دوست محمدی گفت: شهید دوست محمدی هرجایی مشکلی یا محرومیتی بود حضور می‌یافت؛ البته کارهایش را توضیح نمی‌داد و ما بعد از شهادتش از زبان دوستانش متوجه فعالیت هایش شدیم. او فعالیت در بسیج را دوست داشت و تفریح دیگری نداشت.

وی در مورد حال روحی فرزند شهید دوست محمدی بیان کردند: ریحانه بی‌قراری می‌کند و بعد از شهادت پدرش تاکنون درست و حسابی نخندیده. او لحظه‌ای از مادرش جدا نمی‌شود و تا درگیری می‌بیند مخفی می‌شود و می‌گوید: «مامان نکشنت!»

مادر شهید دوست محمدی در باب دغدغه‌ها و ناراحتی‌های این روزهایشان نیز گفت: کدام کشور دلسوز ما می‌شود؟ هیچ کس جز خود ما نمی‌تواند برایمان حکومت‌داری کند. فقط خودمان می‌توانیم از خانه‌مان مراقبت کنیم.

وی افزود: مسئولین کاری کنند این اغتشاشات تمام بشود. ما می‌دانیم اغتشاش گران فقط می‌خواهند ضربه بزنند و کار دیگری هم نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه ما پای خون شهیدمان می‌ایستیم، تصریح کرد: در مراسم چهلم شهید دوست محمدی اغتشاشگران با تجمع و ایجاد اخلال باعث شدند ما نتوانیم مراسم سوگواری را در آرامش به اتمام برسانیم و همچنین بنرهایی که از شهید بزرگوار مقابل در خانه نصب شده بوده را با بی‌شرمی پاره کردند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهید دوست محمدی، دانشجویان اطمینان دادند که نخواهند گذاشت خون هیچ یک از شهدا پایمال شود و تلاش می‌کنند تا در برابر کسانی که فریب خورده‌اند صبورانه راه جهاد تبیین را پیش بگیرند و با آنهایی که قصدی جز تعدی به فرهنگ و خاک کشورمان را ندارند، با اقتدار و بدون اغماض برخورد کنند.

رفتند. در این دیدار دانشجویان سؤالات اساسی خود را از مادر شهید پرسیدند تا با دغدغه‌های خانواده‌ی شهدا بیشتر آشنا شوند و وظایف خود را بهتر بشناسند. آنها ضمن دیدار با مادر بزرگوار این شهید والامقام، هدایایی را به رسم قدردانی و عرض تسلیت خدمت‌شان تقدیم نمودند. ایشان در پاسخ به سوالات دانشجویان به بیان اخلاق و دغدغه‌های شهید پرداختند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.