شنبه 8 اردیبهشت 1403

افتتاح بیش از 4هزار 500 واحد مسکن مهر در فاز 11پردیس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
افتتاح بیش از 4هزار 500 واحد مسکن مهر در فاز 11پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال آینده بیش از 4هزار و 577 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره برداری خواهد رسید.

سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید امروز در آئین افتتاح 5 هزار و 230 واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، با بیان اینکه از صبوری متقاضیان مسکن مهر بابت چندین سال صبر برای تحویل واحدهای مسکن مهر باید تشکر کرد گفت: نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی مهر، وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را متقبل کرد؛ 57 میلیارد تومان برای دیوار سازی هزینه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هزار و 900 میلیارد تومان برای 5 هزار و 230 واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود گفت: زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از سال گذشته در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی بحث‌های زیست پذیری و شهرسازی است: در راستای توسعه مسکن، ساخت و ساز اولویت قرار گرفته و تأکیدات ویژه‌ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.

غفوری تصریح کرد: فاز 11 پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده 4 هزار و 575 واحد در فاز 11 تکمیل و بهره‌برداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی