شنبه 21 مهر 1403

افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح عمرانی خدماتی در دزفول

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح عمرانی خدماتی در دزفول

دزفول - ایرنا - همزمان با چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری و روز دزفول، با حضور مسوولان استانی و محلی 25 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری دزفول کلنگ زنی یا افتتاح شد.

محمدعلی دوائیفر شهردار دزفول روز یکشنبه در این آیین در محل بوستان برکه دزفول افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده همچنان در تلاشیم تا بخشی از پروژه های شهرداری دزفول را به مناسبت روز چهارم خرداد به بهره برداری برسانیم که اکنون 25 طرح کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: افتتاح بوستان برکه زیبا، پرستو، پگاه، کلنگ زنی موزه شهرداری، بهسازی بوستان سعدی، احیا و مرمت سربطاق چوقابافان و قمش تاریخی مومنان واقع در گذر فرهنگی باباحزقیل، احداث کلینیک گیاه پزشکی در بوستان خانواده، افتتاح مرکز پایش تصویر از جمله این طرحهاست.

شهردار دزفول گفت: بوستان برکه در کنار سد تنظیمی واقع شده است به وسعت هفت هکتار و صرف 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دواییفر افزود: از بسترهای سنگی برای غرفه های تغذیه فروشی این بوستان استفاده شده که امیدواریم با بهبود شرایط در اختیار شهروندان قرار گیرد.

در این آیین، استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خوزستان و مسوولان محلی حضور داشتند.

همچنین به مناسبت چهارم خرداد، اجرای یکهزار برنامه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در دزفول آغاز شد.

به پاس گرامیداشت ایثارگری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، روز چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری، روز دزفول در تقویم ثبت شد.

*س_برچسب‌ها_س*