جمعه 30 شهریور 1403

افزایش تعداد پروازهای فوق‌العاده به مشهد / جلوی گران‌فروشی گرفته شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
افزایش تعداد پروازهای فوق‌العاده به مشهد / جلوی گران‌فروشی گرفته شد؟

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 280 پرواز فوق‌العاده به مشهد خبر داد.

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر شاهد انجام پروازهای فوق العاده به سمت مشهد هستیم گفت: روزانه حدود 300 پرواز به سمت مشهد از 33 فرودگاه کشور برقرار کرده ایم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی در پروازهای مشهد نمی دهیم و در این بازه زمانی با توجه به افزایش تقاضا نظارت های خود را افزایش داده ایم.

خبر مرتبط گله از سازمان هواپیمایی / داستان کمبود بلیت این بار در مشهد

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عملیات پروازی ماه صفر از 7 شهریور ماه شروع شده و تا 16 شهریور ماه هم ادامه دارد گفت: در این عملیات ده روز پایانی صفر 21 ایرلاین حضور دارند و سی و سه فرودگاه در ایران به مقصد مشهد برنامه پرواز داشته و با هزار و دویست و پنجاه و پنج پرواز برنامه ای موافقت کردیم و مجوز 280 پرواز فوق العاده را تا کنون صادر کردیم.

او گفت: ما امیدواریم بتوانیم تسهیلات بیشتری را مسافران مشهد مقدس ایجاد کنیم و در این شرایط هم به تمامی مسافران توصیه می کنیم اگر تخلف و یا گران فروشی مسافران متوجه شده اند به سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کرده و تاکنون هم با 8 آژانس مسافرتی متخلف در این بخش برخورد کرده ایم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

افزایش تعداد پروازهای فوق‌العاده به مشهد / جلوی گران‌فروشی گرفته شد؟ 2