پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ایرلاین

ایرلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی ایران در ماه خرداد باید 2 مسابقه آخر خود در ایم مرحله از مقدماتی جام جهانی را برگزار کند.

وب‌گاه فرارو

امیر قلعه‌نویی دو کاپیتان تیم ملی را برای دیدار مقابل هنگ کنگ دعوت نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگوی اختصاصی با اقتصادنیوز، گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روز‌های گذشته...

وب‌گاه گسترش

با توجه به آن که هر روزه مسافران زیادی به دنبال تهیه بلیط تهران به استانبول و بلیط برگشت استانبول به تهران هستند، بلیط پرواز بین این دو شهر روزه توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت که پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از سر گرفته شد.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه گسترش

حالت عادی پروازهای بین‌المللی از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد بازگشت یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز که از صبح یشنبه تا ساعت 6 صبح دوشنبه، کنسل شده بود از سرگرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروازهای فروگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه شرایط و زمان استرداد وجه بلیت هواپیما بسته به نوع خرید متفاوت است، گفت: بارها تاکید شد که مسافران از مراکز معتبر و به طور مستقیم از سایت شرکت‌های هواپیمایی بلیت خریداری کنند تا هنگام ابطال پروازها در کوتاه‌ترین زمان وجه به آنها بازگردانده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه شرایط و زمان استرداد وجه بلیت هواپیما بسته به نوع خرید متفاوت است، گفت: بارها تاکید شد که مسافران از مراکز معتبر و به طور مستقیم از سایت شرکت‌های هواپیمایی بلیت خریداری کنند تا هنگام ابطال پروازها در کوتاه‌ترین زمان وجه به آنها بازگردانده شود.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اطلاعیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، تمدید ابطال پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت 12 امروز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا 31 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هند امروز جمعه به شهروندان خود هشدار داد که تا اطلاع ثانوی به ایران و سرزمین‌های اشغالی سفر نکنند.