افزایش سرعت توسعه استان فارس با استقرار دولت انقلابی / دولت روحانی فرصتهای توسعه را از فارس گرفت
جعفر قادری در توئیتی نوشت که دولت روحانی فرصت های توسعه را از فارس گرفت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: با استقرار دولت انقلابی، توسعه فارس سرعت می گیرد. دولت روحانی فرصت های توسعه را از فارس گرفت.
رئیس جمهوری که به خودش زحمت خروج از دفتر کار را ندهد، نمی تواند فرمانده میدان توسعه اقتصادی کشور باشد.انتهای پیام /