پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

افزایش پروازهای فوق‌العاده مشهد برای بازگرداندن مسافران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
افزایش پروازهای فوق‌العاده مشهد برای بازگرداندن مسافران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در عید فطر 337 مجوز پرواز فوق العاده صادر شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در تعطیلات عید فطر 337 مجوز پرواز فوق العاده صادر شده و ارائه مجوز پروازها تا شنبه ادامه دارد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواپیمایی کشوری از حجم بالای تقاضای سفر‌های هوایی در ایام عید سعید فطر (بازه‌ی زمانی سه‌شنبه 21 تا شنبه 25 فروردین) و به منظور راحتی مسافران تعداد سه هزار و 607 مجوز پرواز برنامه‌ای صادر شده است.

به گفته وی در این بازه برای شرکت‌های هواپیمایی، همچنین تعداد 337 مجوز پرواز‌های فوق‌العاده نیز به این تعداد پرواز‌ها افزوده شد که مجموعا 3 هزار و 944 مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیر‌های داخلی صادر شده‌است.

یازرلو اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 944 مجوز صادر شده 31 درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است.

یازرلو با بیان اینکه با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در مسیر مشهد مقدس و حضور مسافرانی که در ایام تعطیلات عید سعید فطر در این شهر حضور دارند تاکید کرد: برای پاسخ‌دهی به این تقاضا امروز جمعه 24 فروردین سازمان هواپیمایی کشوری برای چهار شرکت هواپیمایی مجوز‌های فوق‌العاده‌ای صادر کرد تا با چهار فروند هواپیما (یک فروند پهن‌پیکر و سه هواپیمای بدنه متوسط) مسافران این مسیر جا‌به‌جا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی