یک‌شنبه 17 تیر 1403

افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم توانبخشی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم توانبخشی

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خرم خورشید گفت: ایجاد زیر ساخت های علمی و اجرایی جهت افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به میزان 10 درصد در سال تحصیلی جدید و در راستای سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شد.

وی افزود: یکی از وظایف اساسی و اصلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، انجام فعالیت های علمی و ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان رشته های مختلف است و اهمیت آموزش دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، موضوعی اساسی است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خریداری و تهیه اقلام و ابزارهای تخصصی جهت راه اندازی مرکز مهارت آموزی دانشگاه و همچنین فعال سازی آموزش مجازی در قالب پشتیبانی از تدریس ترکیبی (حضوری و مجازی) را از جمله اقدامات مهم این معاونت ذکر کرد.

خرم خورشید افزود: راه اندازی لاگ بوک الکترونیک توانبخشی، پذیرش دانشجو برای اولین دوره مقطع کارشناسی ارشد رشته «مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)» با رویکرد توانبخشی و سلامت اجتماعی از مهر امسال، تکمیل 90 درصد از پروژه تاسیس مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه از دیگر فعالیت های مهم این معاونت است.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز و برگزاری اولین دوره مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح یک پرستاران، تصویب مقطع کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی در کودکان و نوجوانان، و انجام مراحل اولیه تصویب رشته روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد نیز از فعالیت های معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اضافه کرد: در حال حاضر، در مراحل اولیه تصویب رشته مددکاری اجتماعی در سالمندان نیز هستیم و با توجه به سونامی سالمندی در سال های آتی، این مهم از اقدامات اثربخش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است که نتایج و اثرات آن در سال های آتی جلوه گر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه خدمات آموزشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شاهد توسعه خدمات توانبخشی در کشور باشیم.