پنج‌شنبه 12 مهر 1403

افزون بر 75 هزار خودرو وارد گیلان شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
افزون بر 75 هزار خودرو وارد گیلان شد

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود 75 هزار و 677 خودرو به استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

فریبرز مرادی عصر چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار در استان؛ طی روز گذشته (سه شنبه) 75 هزار و 677 خودرو وارد استان و 45 هزار و 796 خودرو از استان خارج شد.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی طی روز گذشته از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با 43 هزار و 285 خودرو و پس از آن محور آزادراه رامسر - چابکسر با 17 هزار و 977 خودرو بیشترین ورودی به استان بوده است.

مرادی اضافه کرد: بیشترین میزان خروجی طی سیزدهم خردادماه از استان نیز از طریق محور چابکسر - رامسر با 17 هزار و 351 خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به آمار تردد در محورهای استان نیز اشاره و تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار در استان طی 24 ساعت گذشته محور منجیل - رودبار و پس از آن محور آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بوده اند.

گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبای جنگل و دریا از کانون های گردشگری کشور است. شش محور اصلی آزادراه لوشان - قزوین، جاده قدیم لوشان - قزوین، منجیل - طارم، چابکسر - رامسر، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

*س_برچسب‌ها_س*