یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برترین تیم آسیایی در رده‌بندی فیفا از یک نسل طلایی بازیکنان بهره می‌برد.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد برخلاف اخبار و شایعات مطرح شده باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی نداشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاهی کامل به تاریخچه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در خارج از شهر تهران نشان می‌دهد که یوزهای ایرانی خارج از خانه شکست‌ناپذیر هستند.

خبرگزاری میزان

نگاهی کامل به تاریخچه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در خارج از شهر تهران نشان می‌دهد که یوزهای ایرانی خارج از خانه شکست‌ناپذیر هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود فاصله 6 امتیازی با استقلال رقیب دیرینه اش همچنان از شانس قهرمانی برخوردار است.

خبرگزاری دانا

مربی تیم فوتبال تراکتور با اطمینان به هواداران این تیم در مورد بقا در مسابقات لیگ برتر تأکید کرد که حتی جنازه تراکتور هم سقوط نمی‌کند.

وب‌گاه تابناک

کره جنوبی برای اولین بار در انتخابی جام جهانی 2022 تصمیم گرفته تا بازی خود را در این ورزشگاه انجام دهد تا علاوه بر 12 سال شکست نخوردن برابر ایران، تماشاگران بیشتری را نیز کنار خود داشته باشد

خبرگزاری ایسنا

کره‌ای ها امیدوار هستند انتخاب ورزشگاه سئول به پیورزی این تیم برابر ایران کمک کند.

خبرگزاری ایسنا

تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون 97 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌ها 26 بار و سرخ‌ها 25 بار پیروز شده‌اند و 46 بازی نیز مساوی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فوتبال ایران موارد بسیاری زیادی از درگیری سرمربیان با ستارگان وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که این روزها بحث سربازی رفتن یا نرفتن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی داغ شده است، پیشکسوت پرسپولیس نظر جالبی دارد.

خبرگزاری ایسنا

به غیر از آنها که به طور موقت و کوتاه‌مدت روی نیمکت ایران نشستند، تیم ملی از سال 2002 تا 2022، هفت سرمربی عوض کرده است. این دوران با برانکو ایوانکوویچ شروع شد و هم‌اکنون با هموطن او دراگان اسکوچیچ ادامه دارد. جالب اینجاست که از هیاهوی این دو دهه، حالا فقط دوقطبی معروف کی‌روش - برانکو باقی مانده است.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس استعفا کرده و باشگاه، این استعفا را نپذیرفته است. با این حال، شاید آن‌ها مجبور به انتخابی سخت بشوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امارات در شرایطی روز 12 بهمن مقابل شاگردان اسکوچیچ صف آرایی خواهد کرد که تاکنون موفق به شکست ایران در هیچ دیدار رسمی نشده و برای رسیدن به پلی آف جام جهانی 2022 نیاز مبرمی به برد در این دیدار دارد.

خبرگزاری ایسنا

کاپیتان پیشین سپاهان اعتقاد دارد ادامه کار سپاهان با نویدکیا که خودش افتخارات زیادی با این تیم به دست آورده بهتر از این است که یک گزینه داخلی جای او را بگیرد.