یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

خبرگزاری ایسنا

بازخوانی داستان عزل شهریار از هدایت تیم ملی قصه‌ای که دو قهرمان داشت؛ رئیس دولت‌های نهم و دهم و سرمربی پراشتباه!

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت فعلی پرسپولیس مانند دوره علی پروین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی دلیل برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین 1388 را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این برکناری در حالی رخ داد که هنوز تیم ایران برای صعود به جام جهانی شانس داشت اما با برکناری دایی و حضور افشین قطبی، تیم ملی در نهایت از راهیابی به جام جهانی آفریقای جنوبی بازماند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین 1388 و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.

خبرگزاری ایسنا

فرزاد آشوبی می‌گوید پیش‌بینی داربی 97 سخت و غیرقابل حدس است.

خبرگزاری ایسنا

فراز فاطمی معتقد است دیدار شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی پایان خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: من به شدت عاشق فوتبال هستم. پس موقعی که به عنوان مربی کار می‌کنم اصلا به پول فکر نمی کنم. من عاشق کارم بودم و هستم.

وب‌گاه عصر ایران

گل به خودی یحیی گل‌محمدی کمرشکن بود. خبرگزاری مهر نوشت بعد از این گل یکی از تماشاگران ایران روی سکوهای ورزشگاه الاتحاد سکته کرد و جان باخت. با گل دقیقه 89 وحید هاشیمان 3-2 پیروز شدیم. مردیم تا بردیم! ما این روزها را هم دیده‌ایم. برادر خاطرت هست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بهترین مدافع راست ایران از نظر کی‌روش، مغضوب اسکوچیچ است. رامین رضاییان در لیست تیم ملی اسکوچیچ جایی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در سه هفته نخست 6 امتیاز جمع‌آوری کرده که در مقایسه با هفت فصل که قهرمان شدند، آماری متوسط به حساب می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در سه هفته نخست 6 امتیاز جمع‌آوری کرده که در مقایسه با هفت فصل که قهرمان شدند، آماری متوسط به حساب می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - در پی خشکسالی های متوالی و کاهش تولید علوفه در مراتع استان بوشهر، محققان مرکز تخقیقات علوم دامی این استان در طرحی ابتکاری از ضایعات و برگ‌های درخت نخل، خوارکی برای تغذیه دام‌ها تولید کردند.