یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصاد کشور

اقتصاد کشور

وب‌گاه خبر آنلاین

اهمیت شفافیت اطلاعات در حوزه تولید و اقتصاد آنقدر پرواضح است که هیچ‌یک از کارشناسان و فعالان اقتصادی و تولیدی نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند و به همین دلیل توضیح درباره آن، فقط به تکرار و اطاله کلام، منجر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر نفت اعلام کرده است که 50 درصد رشد اقتصاد کشور مربوط به درآمدهای نفتی است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی، به همراه بانک آینده، در صدر لیست تسهیلات ارائه شده به اشخاص مرتبط قرار دارند. با اجرای قانون جدید بانک مرکزی از خرداد ماه امسال، امیدواریم که کنترل بی‌ضابطه بانک‌ها در تأمین منابع مالی خود را کنترل کنیم و از تبعات منفی آن جلوگیری شود.

وب‌گاه گسترش

توجه به ناترازی انرژی و توسعه نیروگاه ها، می تواند نقش مهمی در رشد قتصادی داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با توجه به همکاری بابک زنجانی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری دوره جدید سخنگویی دستگاه قضایی اظهار داشت: ابتدا از حسن اعتماد ریاست قوه قضاییه برای سپردن مسئولیت خطیر سخنگویی و از اینکه فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را یافته‌ام، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که این مهم موجبات رضایتمندی مردم که به حق رضایت خداوند است، فراهم آورد. وی تصریح کرد: در این...

وب‌گاه گسترش

حبیبی گفت: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد 1 و10 قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه 276716 رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

خبرگزاری تسنیم

در پنل تخصصی کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران، ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرش که مردمی‌ترین بخش اقتصاد است، توسعه مرزهای جغرافیایی صادرات فرش و ورود به بازارهای جدید برای افزایش صادرات پیشنهاد شد.

وب‌گاه فرارو

آرمین خوشوقتی گفت: «امیدواریم لایحه کاهش ساعت کاری با همین جزئیات و چیدمان فعلی، به‌زودی در صحن علنی مجلس تصویب و برای اجرا به تمام بخش‌های اقتصاد کشور ابلاغ شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری، مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور گفت: گزارش ملی مشارکت مردمی و فرهنگ اقتصادی ایرانیان مبتنی بر جدیدترین داده‌های پژوهشی و پیمایشی در مرکز رصد فرهنگی کشور منتشر شده است. وی افزود: در این گزارش جامع، نگرش ایرانیان به وضعیت رفاهی جامعه، درک طبقاتی، عدالت اقتصادی، کار و سرمایه‌گذاری، دولت و بازار، مالیات، حمایت از تولید داخلی، رفاه و تجمل، سرمایه‌گذاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از جمله نشانی‌های غلطی که واردات‌چی‌ها به جامعه و حتی به نظام تصمیم گیری می‌دهند این است که اگر دولت بتواند فقط قیمت دلار را ثابت نگه دارد، مشکل تورم حل خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

به‌عقیده برخی کارشناسان، سالانه معادل 500 میلیون بشکه نفت خام با ارزش 25 میلیارد دلار در کشور اتلاف انرژی وجود دارد که بهینه‌سازی 50 درصد از این ظرفیت در کشور امکان‌پذیر است. یکی از مشکلات جدی در حوزه انرژی در سال‌های اخیر، تمرکز بیشتر روی عرضه به‌جای تقاضا بوده، در 20 سال اخیر که برنامه‌های توسعه‌ای بیشتر در کشور اجرا شده، تمام برنامه‌های توسعه‌ای به‌جای مدیریت تقاضا بر تولید و عرضه...

وب‌گاه گسترش

این روزها تصمیمات مالیاتی بهارستان‌نشینان، اثرگذاری جدی بر عملکرد بازار سرمایه داشته است. طی روزهای گذشته و به‌دنبال انتشار خبر تعدیل بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 کشور، معاملات سهامی با خروج سرمایه حقیقی سنگین از صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت روبه‌رو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران در گزارشی مفصل علیه مرکز پژوهش های مجلس یازدهم، آن را به باد انتقاد گرفته است. این رسانه همچنین به گفتگوی ساردویی با خبرگزاری خبرآنلاین واکنشی تند نشان داده است.