یک‌شنبه 1 مهر 1403

الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و شارجه امارات / قرعه سپاهان: تجدید دیدار مورایس و بنزما!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و شارجه امارات / قرعه سپاهان: تجدید دیدار مورایس و بنزما!

با مشخص شدن حریفان سپاهان شاهد تقابل جالب ژوزه مورایس با شاگرد سابق خود کریم بنزما خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، با انجام مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2023، نمایندگان ایران در این مسابقات هم حریفان خود را شناختند و برنامه بازی های خود را می دانند. در این مراسم مشخص شد سپاهان ایران که در سید دوم قرار گرفته بود، باید با تیم های الاتحاد عربستان از سید اول، نیروی هوایی عراق از سید سوم و آلمالیق از سید چهارم در گروه C قرار گرفت.

ویدئو: 308720

جذاب ترین رویارویی سپاهانی‌ها در گروه سوم لیگ قهرمانان با الاتحاد عربستان خواهد بود؛ تیمی که مثل سایر تیم های عربستانی ستاره های بزرگی را به خدمت گرفته و البته سرشناس ترین آنها کریم بنزما است.

ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید در اسپانیا مدتی سابقه همکاری با ژوزه مورایس سرمربی کنونی سپاهان را دارد. مورایس در دورانی که در رئال مادرید دستیار ژوزه مورینیو بود، با بنزما نیز همکاری نزدیکی داشت. سرمربی پرتغالی سپاهان حتی در مصاحبه ای که چندی قبل انجام داد درباره بنزما به اظهارنظر پرداخت و خاطراتی از آن دوران را بیان کرد. مورایس حالا باید تیمش را در لیگ قهرمانان به مصاف یاران کریم بنزما بفرستد و بی شک تجدید خاطرات جالبی با این ابر ستاره فوتبال جهان خواهد داشت.

شارجه امارات که چند روز قبل در تبریز تراکتور را شکست داد و به دور گروهی رسید، بار دیگر با یک تیم ایرانی و اینبار سپاهان همگروه شده و آخرین حریف طلایی پوشان اصفهانی هم نیروی هوایی عراقی است که به نظر نمی رسد چندان حریف دشواری برای سپاهان باشد.

با اعلام برنامه مسابقات دور گروهی مشخص شده که سپاهان اولین بازی خود را مقابل نیروی هوایی عراق انجام می دهد و سپس با الاتحاد عربستان دیدار می کند.

برنامه بازی‌های سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

هفته اول: 27 و 28 شهریور نیروی هوایی عراق - سپاهان ایران

هفته دوم: 10 و 11 مهر سپاهان ایران - الاتحاد عربستان

هفته سوم: 1 و 2 آبان آلمالیق ازبکستان - سپاهان ایران

هفته چهارم: 15 و 16 آبان سپاهان ایران - آلمالیق ازبکستان

هفته پنجم: 6 و 7 آذر سپاهان ایران - نیروی هوایی عراق

هفته ششم: 20 و 21 آذر الاتحاد عربستان - سپاهان ایران

لازم به ذکر است، در پایان مرحله گروهی 5 تیم نخست گروه‌ها به همراه 3 تیم برتر دوم گروه‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد.

الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و شارجه امارات / قرعه سپاهان: تجدید دیدار مورایس و بنزما! 2
الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و شارجه امارات / قرعه سپاهان: تجدید دیدار مورایس و بنزما! 3