پنج‌شنبه 19 مهر 1403

البرز، میزبان هنرمندان تصویرگری 4 استان کشور می شود / هنرِ تصویرگری ایران کوچک؛ گمنام در استان و شهره در کشور

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
البرز، میزبان هنرمندان تصویرگری 4 استان کشور می شود / هنرِ تصویرگری ایران کوچک؛ گمنام در استان و شهره در کشور

فاطمه فاطمی گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور 25 هنرمند تصویرگر به نام استان های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی در گالری ماه زاد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فاطمی مدیر روابط عمومی گالری "ماه‌زاد" استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور 25 هنرمند تصویرگر به نام استان های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی، 5 الی 11 خرداد 1401 در گالری ماه زاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از بر‌پایی این نمایشگاه ثبت و ارائه آثار هنری با حال و هوای زیبای بهار است. فاطمی افزود: همچنین به بهانه حضور در این نمایشگاه هنرمندان تصویرگر (به ویژه تصویرگران البرزی) فرصتی برای دورهمی خواهند داشت. مدیر روابط عمومی گالری تصریح کرد: هنرمندان تصویرگری البرز گمنام در استان و شهره در کشور هستند اما متاسفانه به دلیل عدم زیرساخت های مناسب هنر خود را در شهرهای بزرگ به نمایش می گذارند. قاطمی مهمترین دغدغه و مشکل هنرمندان این رشته در استان را نبود کلاس‌های تخصصی و عدم همکاری انتشارات استان با تصویرگران البرزی دانست و گفت: ما در رشته تصویرسازی همچنان از لحاظ آموزش و شغل وابسته به تهران هستیم و این مشکل با آشنایی بیشتر مسئولین مربوط با این رشته حل می‌شود. وی تاکید کرد: ما در سطح استان حتی در ایام نوروز از هنر تصویرگران روی دیوارها استفاده نمی کنیم؛ این در حالی است که تصویرگران البرزی می توانند چهره استان را خیلی زیباتر و شادتر کنند. این هنرمند گفت: به منظور ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطب و هنرمندان، گالری ماه زاد در طول این نمایشگاه زمانی را برای آشنایی بیشتر با ذهنیت و حس تصویرگران در حال خلق اثر و گپ و گفت دوستانه با آنان اختصاص داده است. فاطمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه پنجشنبه 5 خرداد ماه ساعت 17 در گالری ماه زاد واقع در فلکه اول گوهردشت بلوار میرزایی برگزار می شود و علاقمندان نیز می توانند 6 الی 11 خرداد ماه از ساعت 16 الی 20 از نمایشگاه دیدن فرمایند. انتهای پیام /
البرز، میزبان هنرمندان تصویرگری 4 استان کشور می شود / هنرِ تصویرگری ایران کوچک؛ گمنام در استان و شهره در کشور 2