سه‌شنبه 3 مهر 1403

الحاق بیش از 1200 دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
الحاق بیش از 1200 دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از الحاق بیش از 1200 دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا خبر داد و گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی 650 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش ایسنا سردار رضا فریبا در آیین الحاق تجهیزات رده های ماموریتی ناجا (پلیس پیشگیری، یگان ویژه، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد ناجا) با اشاره به الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا یادآور شد: امروز شاهد چهارمین مرحله الحاق تجهیزات و امکانات به رده های ماموریتی طی 13 ماهه گذشته هستیم. در سال 99 سه مرحله الحاق تجهیزات خودرویی، موتوری، شناوری و... به برخی از پلیس های تخصصی صورت گرفت.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با بیان اینکه امروز بیش از 1200 دستگاه انواع خودرو، موتور، تجهیزات هوایی و... به رده های ماموریتی ناجا تزریق می شود، گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی 650 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی چهار مرحله الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا (طی 13 ماه) معادل یک هزار میلیارد تومان است و هدف از این الحاق تجهیزات ارتقای توان تحرک و عملیاتی پلیس های تخصصی به منظور خدمت رسانی به موقع به مردم است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با اشاره به پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح از ماموریت های ناجا اظهارکرد: شاهد رویکرد جدی ستاد کل نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی نیروی انتظامی هستیم و لازم می دانیم که از این پشتیبانی ها و حسن همکاری ها تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فریبا در بخش پایانی سخنان خود بر تحقق رویکرد بومی سازی تجهیزات و بهره مندی از دانش و تخصص ملی تاکید کرد.

انتهای پیام