یک‌شنبه 15 مهر 1403

الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا خبر داد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا از افزوده شدن 1100 دستگاه خودروی برقی پلیس خبر داد و گفت: این اقدام که با همکاری گروه‌های بهمن و مبنا انجام شده، گامی بزرگ در راستای مدیریت انرژی و کاهش مصرف سوخت به شمار می‌رود. سردار فریبا در این مراسم اعلام کرد که برای تسهیل استفاده از خودروهای برقی، 4 ایستگاه شارژ بین تهران و کرج ایجاد شده است. او افزود: در حال حاضر 400 دستگاه خودروی برقی به فراجا اضافه شده که بخشی از آن‌ها به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی همچنین به الحاق 600 دستگاه موتورسیکلت سنگین برای تقویت پلیس راهور درون‌شهری اشاره کرد و گفت: این تجهیزات جدید علاوه بر کمک به مدیریت بهتر ترافیک، برای مقابله با سرقت و کشف جرایم به پلیس اقتصادی و راهور نیز اختصاص داده شده است.

در ادامه سردار فریبا از الحاق 100 پهپاد ریزپرنده برای پایش مرزها و جاده‌ها خبر داد و تأکید کرد: این ابزارها به کاهش تصادفات و ارتقا امنیت مرزها کمک شایانی خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کردکه این حرکت، الگویی برای دیگر سازمان‌ها و ارکان کشور باشد تا از فناوری‌های نوین در جهت بهبود عملکرد و صرفه‌جویی در انرژی بهره‌برداری کنند.

الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا 2