یک‌شنبه 8 مهر 1403

الریان تیمی منضبط و بازی‌های خیلی فشرده / پیولی و اولین تجربه آسیایی: زمان بیشتری می‌خواهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الریان تیمی منضبط و بازی‌های خیلی فشرده / پیولی و اولین تجربه آسیایی: زمان بیشتری می‌خواهم

استفانو پیولی، سرمربی النصر، در آستانه دیدار با الریان از تراکم بازی‌های تیمش گلایه کرد و خواهان فرصت بیشتر برای رسیدن تیم به انسجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر فردا در دور دوم لیگ نخبگان آسیا در خانه خودش، الاول پارک، میزبان الریان قطر است. زردپوشان عربستانی که در دور اول به عراق رفته و مقابل الشرطه نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاوردند، امیدوارند فردا اولین پیروزی آسیایی‌شان را دشت کنند.

تساوی مقابل الشرطه برای النصر تبعات زیادی داشت و باعث شد حکم اخراج لوئیس کاسترو به او تحویل داده شود و استفانو پیولی از ایتالیا به‌خدمت گرفته شود. پیولی در اولین بازی‌اش در لیگ عربستان الاتفاق را 3-0 شکست داد، در جام حذفی الحزم را 2-1 برد و جمعه گذشته درحالی‌که به رونالدو استراحت داده بود 2-0 از سد الوحده گذشت.

الریان قطر لیگ نخبگان را با شکست خانگی 3-1 مقابل الهلال شروع کرده و از بخت بد در دومین بازی هم مقابل یک غول دیگر عربستانی قرار می‌گیرد. الریان در ماه فوریه با استقلال روبرو خواهد شد. از طرف دیگر النصر در ماه اکتبر باید به ایران بیاید و با استقلال دیدار کند. تیم رونالدو در ماه فوریه باز هم در ایران مقابل پرسپولیس می‌ایستد.

استفانو پیولی و بنتو، دروازه‌بان النصر، امروز در نشست خبری دیدار مقابل الریان شرکت کردند. پیولی به خبرنگاران گفت: "ما باید در لیگ نخبگان بجنگیم و مثل یک مجموعه واحد در زمین تلاش کنیم. بروزویچ به بازی فردا نرسید، ولی رونالدو مشکلی ندارد. با این حال النصر تیمی نیست که غیاب یک بازیکن رویش تاثیر بگذارد. الریان تیم منظمی است و ما باید بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم."

پیولی در ادامه به سوالات متعدد درباره وضعیت بروزویچ پاسخ داد و گفت: "بروزویچ بازیکن مهمی است، ولی همانطور که گفتم فردا بازی نمی‌کند. او در مسابقه قبلی مصدوم شد. ببینید برنامه خیلی فشرده است. ما در 10 روز اخیر 3 بازی کردیم. ما کارمان را تازه در النصر شروع کرده‌ایم و برای رسیدن به انسجام به کمی فرصت و زمان بیشتر نیاز داریم."

بنتو، دروازه‌بان النصر، هم در این نشست خبری گفت: "از هواداران انتظار دارم با تمام قوا حمایت‌مان کنند. ما قول می‌دهیم که بهترین بازی را ارائه داده و برای رسیدن به سه امتیاز تلاش کنیم."

وقتی از او درباره تفاوت جو ورزشگاه‌های برزیل با ورزشگاه خانگی النصر پرسیده شد، بنتو گفت: "اتمسفرها متفاوت است و این طبیعی است، ولی من امیدوارم فردا با پیروزی بازی را تمام کنیم تا اولین سه امتیاز آسیایی را به دست بیاوریم."

الریان تیمی منضبط و بازی‌های خیلی فشرده / پیولی و اولین تجربه آسیایی: زمان بیشتری می‌خواهم 2
الریان تیمی منضبط و بازی‌های خیلی فشرده / پیولی و اولین تجربه آسیایی: زمان بیشتری می‌خواهم 3