جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه الف

ورزشی وب‌گاه الف

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: متاسفانه در جریان مسابقات جهانی یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که 10 روز پیش خریده و جدیدترین سلاح بود خراب شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: متاسفانه در جریان مسابقات جهانی یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که 10 روز پیش خریده و جدیدترین سلاح بود خراب شد.

امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

ناصر علیزاده به مدال طلای وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یافت. ایمان محمدی هم در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز رسید اما امیر عبدی در 77 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است.

باشگاه تراکتور با پاکو خمس برای جدایی از این تیم به توافق رسید.

معاون آموزشی و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تداوم حمایت از گونه ارزشمند یوزپلنگ آسیایی به عنوان نماد تیم‌های ملی فوتبال کشور در میادین ملی و بین‌المللی در دستور قرار گرفته است؛ به‌گونه‌ای که بار دیگر تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی نقش خواهد بست.

تیم فوتبال روستوف در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه برابر فکل به برتری دست یافت. در نیمه دوم این دیدار، محمد محبی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات او خلف وعده کرده‌اند و این موضوع باعث شده یحیی به سمت شکایت از پرسپولیس برود.

آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ملی پوش تیم ملی فوتسال ایران تمجید و او را به عنوان بهترین بازیکن این رشته در قاره آسیا معرفی کرد.

تیم فوتبال بارسلونا با یک گل کادیز را از پیش رو برداشت.

مهدی طارمی با گلزنی مقابل فامالیکائو باعث تساوی پورتو شد.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان از «مسعود اسکویی» پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.