شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه الف

رییس فدراسیون تکواندو با بیان این‌که «کیمیا علیزاده» ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران می‌تواند به ایران بازگردد، گفت: دوستان ضمانت کرده‌اند هیچ مشکلی برای او به وجود نیاید.

خبرگزاری مهر

ملی پوش سابق ایران به عنوان مربی تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت البرز انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در پیامی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به احمد دنیامالی را تبریک گفت.

وب‌گاه فرارو

حکم استخدام‌مهدی الفتی طی مراسمی به وی اهدا و او از امروز به عنوان کارمند شهرداری گرگان آغاز بکار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از جذب رسمی مهدی الفتی ژیمناستیک کار ایرانی در شهرداری گرگان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرگ دانیلا لارئال چیرینوس، دوچرخه‌سواری که تجربه حضور در پنج المپیک را در کارنامه داشت، تایید شد. این ورزشکار 50 ساله که به واسطه حضور در دوچرخه سواری سرعت بازی‌های تابستانی بارسلونا (1992)، آتلانتا (1996)، سیدنی (2000)، آتن (2004) و لندن (2012) به شهرت رسید، روز جمعه 16 آگوست در آپارتمانش واقع در لاس وگاس پیدا شد. پس از ابراز نگرانی خانواده و همکارانش...

وب‌گاه فرارو

چهره شاخص کشتی ایران در حال حاضر منتظر است تا با خوابیدن ورم کتفش، اقدام به گرفتن MRI کند تا میزان آسیب‌دیدگی کتف او مشخص شود و سپس برای جراحی تصمیم‌گیری کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن جراحی شانه و آرنج در واکنش به سخنان رئیس فدارسیون کشتی در رابطه با دلایل مصدومیت حسن یزدانی، دبیر را فاقد صلاحیت علمی برای اظهار نظر در امور پزشکی دانست.

خبرگزاری تسنیم

جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم که از شنبه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و با رأی‌گیری از نمایندگان، همه وزرای پیشنهادی مورد اعتماد مجلس قرار گرفته و به کابینه دولت رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس و پیشکسوت کشتی با ابراز رضایت از عملکرد کشتی‌گیران ایران در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک گفت: در هر دو رشته آزاد و فرنگی مدال های ارزشمندی به دست آمد که جای قدردانی دارد.

وب‌گاه فرارو

خبر نگران‌کننده این بود که او مجبور است دوباره همان کتف را عمل کند. این بار مسئله جدی‌تر از گذشته هم هست چراکه پیش‌تر یک بار همین کتف را عمل کرده. او همین روز‌ها 29ساله است و به زودی وارد سومین دهه از زندگی‌اش می‌شود. با احتساب همین مورد او برای المپیک آمریکا یکی از کشتی‌گیران مسن ایران خواهد بود.