شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه فرارو

حسین رضازاده صبح امروز با حضور در سی‌و‌نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، حکم مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها را از محمود خسروی وفا دریافت کرد.

خبرگزاری دانشجو

حسین رضازاده حکم مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها را دریافت کرد.

وب‌گاه تابناک

آرین سلیمی که در دوران کودکی از سد یک بیماری سخت گذشت، از احترام به رقبایش می‌گوید و اینکه دوست دارد تا پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک، به واسطه حضور رونالدو در ایران و جدال با استقلال و پرسپولیس، با او دیدار کند.

خبرگزاری دانشجو

مناف هاشمی درباره سفر دو نفر از اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک به یک کشور اروپایی در حاشیه المپیک، صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

کمیته ملی المپیک اعلام کرد پاداش مدال طلا را به ناهید کیانی خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که کشتی‌گیران داغستانی در المپیک برای کشور‌های دیگری صاحب مدال شدند، اما پاداش‌های مالی قابل توجهی از سوی داغستانی‌ها به آن‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل کمیته ملی المپیک از در نظر گرفتن پاداش مدال طلا برای تکواندوکار بانوی نقره‌ای ایران در بازی‌های المپیک 2024 پاریس خبر داد.

وب‌گاه تابناک

کمیته ملی المپیک در جلسه امروز خود از چند ورزشکار قدردانی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

حضور حسن یزدانی در مراسم روز ملی کشتی پس از مصدومیت در مسابقات المپیک توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

وب‌گاه فرارو

یکی از پاداش‌ها به حسین یزدانی دوچرخه و موتورسیکلت بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی المپیک 2024 پاریس برگزار شد. حسن یزدانی، با وجود حضور در کنار پژمان درستکار، از برقراری ارتباط با او خودداری کرد.

خبرگزاری مهر

بعضی از چهره‌هایی که انتظار نداشتم، می‌گفتند «فلسطینی‌ها زمین‌هایشان را به اسرائیلی‌ها فروخته‌اند. پس چه‌طور الان ادعا دارند؟» باور می‌کنید من این‌مساله را در کتاب‌های درسی‌مان دیده‌ام؟

وب‌گاه فرارو

داستان جامعه پزشکی، خاصه متخصصان و جراحان کتف با علیرضا دبیر و حسن یزدانی همچنان ادامه دارد. مسئله به قدری پررنگ شده که حالا انجمن جراحان کتف رسما علیه علیرضا دبیر شده و اظهارات او را به تندی پاسخ داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری درباره درباره تاخیر در انتخاب مربی تیم ملی امید، اظهار کرد: برای تعیین و تکلیف تیم امید جلسات زیادی داشتیم و چند گزینه را بررسی کردیم. ما گزینه‌ای را انتخاب می‌کنیم اما ممکن است کمیته ملی المپیک آن را قبول نکند. اصلی‌ترین مشکل تیم ملی امید آن است که دو متولی دارد. یا باید...