شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که با تیراندازی شب گذشته باعث رعب و وحشت مردم در مجتمع مسکن مهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که با تیراندازی شب گذشته باعث رعب و وحشت مردم در مجتمع مسکن مهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: انتقال مالکیت کاخ مروارید به میراث‌فرهنگی در ازای زمین معوض در سفر رئیس جمهور به تصویب رسید اما متأسفانه با موانعی از سوی یکی از مدیران میانی وزارت راه و شهرسازی مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیمیا علیزاده به اخبار بازگشتش به ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سیدرضا صالحی امیری روز پنجشنبه - یکم شهریورماه - در نخستین پیام پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحِیم اَلسَلامُ عَلَیکَ یا اَبا عَبدِاللهِ الحُسَین (ع) در ایام اربعین حسینی و با طلب یاری از پروردگار متعال، دست خویش را به سوی تک‌تک دلدادگان تمدن، فرهنگ و هنر ایران‌زمین دراز کرده...

وب‌گاه ورزش سه

روبرتو مانچینی از هموطنش جیجی دی‌باجو خواست به عربستان رفته و هدایت تیم زیر 21 سال این کشور را به دست بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مذاکرات القادسیه عربستان با رم برای جذب پائولو دیبالا به بن‌بست رسیده و ستاره آرژانتینی ممکن است در جالوروسی ماندگار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانم علم‌الهدی در گفتگوی اخیر خود با شبکه «آر تی» به مسائل متعددی، از جمله تلاش کشورهای غربی برای تخریب وجهه کشورمان و ناامید کردن نسل جوان پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

اخمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی آزاد بحرین در یکی از کلینیک‌های زوریخ کتفش را جراحی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانم علم‌الهدی در گفتگوی اخیر خود با شبکه «آر تی» به مسائل متعددی، از جمله تلاش کشورهای غربی برای تخریب وجهه کشورمان و ناامید کردن نسل جوان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده انگلیس در سازمان ملل از ایران و حزب‌الله خواست از شدت تهدیدها علیه رژیم صهیونیستی بکاهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درست 60 سال پیش، جهان پهلوان تختی آرزوی ساختن یک دبیرستان مجهز را داشت. درست 60 سال پیش، جهان پهلوان تختی آرزوی ساختن یک دبیرستان مجهز را داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در سال 1343 جایزه قرعه‌کشی اعانه ملی / بلیت بخت آزمایی 500 هزار تومان پول نقد بود. روزنامه اطلاعات در بخش رپرتاژ آگهی خود نظرخواهی از چهره‌های مختلف منتشر می‌کرد که در آن از شخصیت‌های مختلف سئوال می شد که اگر برنده 500...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای شهادت سه جوان فلسطینی در اردوگاه طولکرم توسط نیرو‌های اشغالگر را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارنامه نهایی آزمون دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارنامه نهایی آزمون دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

وب‌گاه تابناک

اخمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی آزاد بحرین در یکی از کلینیک‌های زوریخ کتفش را جراحی کرد.