دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی که در دوران ورزش حرفه ای پرفراز و نشیب بود و یک حاشیه بزرگ را هم پشت سرگذاشت، بدون هیچ سابقه مدیریتی روی صندلی ریاست نشست اما حمایت وزارت ورزش را دارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

رومانی در بازی امشب مقابل هلند در مونیخ به دنبال یک شگفتی دیگر است. تیم ادوارد یوردانسکو صدرنشین گروه فوق‌العاده نزدیک E شد و با تیمی دیدار می‌کند که در رده سوم گروه D قرار گرفت. اگر کسی قبل از شروع تورنمنت می‌گفت رومانی یا هلند یکی صدرنشین گروه می‌شود و با دیگری به عنوان تیم سوم در مرحله حذفی دیدار می‌کند، هیچ کس این ترتیب فعلی را پیش‌بینی نمی‌کرد.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان گفت، مجموعه اعتبارات فدراسیون‌ها در سال 1403 حداقل 150 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت، مجموعه اعتبارات فدراسیون‌ها در سال 1403 حداقل 150 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

حضور اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس، در المپیک 2024 پاریس قطعی شد. تیمور کاپادزه، سرمربی تیم ملی المپیک ازبکستان، نام اورونوف را در لیست نهایی 23 بازیکن این تیم برای حضور در بازی‌های المپیک قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، ما قصد داریم 6 گوشی جذاب و موردانتظار از شرکت‌های اپل و سامسونگ را معرفی کنیم که قرار است در تابستان سال 2024 به بازار عرضه شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاداش کسب سهمیه المپیک مبینا فلاح و کادرفنی تیم ملی توسط این فدراسیون، پرداخت شد. پاداش کسب سهمیه المپیک مبینا فلاح و کادرفنی تیم ملی توسط این فدراسیون، پرداخت شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ هیات رییسه فدراسیون تیروکمان برای کسب سهمیه المپیک پاداشی درنظر گرفته بود که این پاداش روز گذشته به مبینا فلاح و کادرفنی پرداخت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران، به باشگاه گل‌گهر سیرجان پیوست تا مسئولیت آکادمی کشتی این باشگاه را در اختیار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

دیوان عدالت اداری رأی به قانونی بودن اقدامات فدراسیون کشتی در برکناری رئیس هیئت تهران داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

با دعوت اوستون اورونوف به اردوی تیم امید ازبکستان، این ستاره پرسپولیس بخش زیادی از تمرینات تیم باشگاهی‌اش را از دست خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی صبح امروز (دوشنبه) به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار و احسان حدادی با 40 رای از 60 رای مأخوذه اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد نامنی مدیرکل دفتر مشترک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی کشتی و دیدار با المپین‌های این رشته در مورد پاداش المپیکی‌ها گفت: ورزشکاران نگران این موضوع نباشند. با اعلام رقم بار روانی ایجاد می‌شود. مطمئنا نسبت به دوره قبل بیشتر خواهد بود که در زمان خودش اعلام می‌کنیم. وی گفت: خوشحال هستیم که تاکنون طلب‌ها و پاداش‌هایی که بوده را پرداخت کرده‌ایم. وی در پاسخ...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه معتقد است که آن ها شانس اول کسب مدال طلای المپیک نیستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: ما 24 فدراسیون هستیم و یک فدراسیون نیستیم و همه می‌توانند کمک کنند.