دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

با کسب یازدهمین سهمیه المپیک پاریس توسط زنان ورزشکار ایران، رکورد حضور زنان ایران در ادوار مختلف المپیک شکسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان برای شرکت در بازی‌های آسیایی به میزبانی ایران بعد از یک سال دوری از مسابقات و اردو خبر داد.

خبرگزاری مهر

بعد از گذشت 21 ماه از کسب اولین سهمیه ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک پاریس و در فاصله 24 روز مانده تا این بازی‌ها، ترکیب کاروان ایران با «40 سهمیه در 14 رشته» نهایی شد.

خبرگزاری مهر

لیگ برتر شمشیربازی در دو اسلحه اپه و فلوره مردان به ترتیب با قهرمانی تیم های چادرملو و آکادمی روزبه سرهنگ پور به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

دو دونده ایران سهمیه المپیک 2024 پاریس را به دست آوردند.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتبال ترکیه با پیروزی بر اتریش حریف هلند در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا شد.

خبرگزاری تسنیم

هشت تیم باقیمانده در هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا در ادامه مسیر قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران جواز حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را کسب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی دوومیدانی امروز دوازدهم تیر رنکینگ نهایی خود را اعلام کرد که بر اساس این رنکینگ اعلام شده حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند. دوی 100 متر زنان 56 نفر وارد المپیک می‌شوند که 31 نفر هم از طریق رنکینگ می‌توانستند سهمیه کسب کنند که از ایران فرزانه فصیحی موفق شد برای دومین بار مجوز شرکت...

خبرگزاری تسنیم

دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران جواز حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را کسب کردند.

خبرگزاری مهر

حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دو دونده ایران در ماده 100 متر موفق به کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا المپیک تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بیش از سایرین مورد توجه قرار دارند. کادرفنی، ویژه برنامه المپیکی شبکه ورزش چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 تیرماه ساعت 18 با حضور محسن کاوه و حسن رنگرز، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به عنوان مهمان در این برنامه، به بررسی شرایط کشتی ایران پیش از آغاز رقابت‌های المپیک...

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی به عنوان گزارشگر ورزشی نیز وارد عرصه شده است. اولین حضور آن‌ها به عنوان گزارشگر، در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 خواهد بود.