دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

محسن کاوه و حسن رنگرز آخرین وضعیت پرامیدترین تیم‌های المپیکی ایران را تشریح می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف بومگارتنر، هافبک کلیدی اتریش، مصمم است که در مقابل ترکیه در ورزشگاه خانگی خود، ردبول آرنا در لایپزیش، به پیروزی برسد. باومگارتنر که با اعتماد به نفس بالا صحبت می کرد، گفت تیم برای این بازی سخت کاملا آماده است.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که ویدیویی از مصاحبه آندرا بارزالی بعد از حذف ایتالیا در یورو 2016 با چشمان گریان در فضای مجازی به شدت در حال دست به دست شدن است، آتزوری‌ها به خاطر عملکرد و روحیه‌ی ضعیف خود در یوروی امسال مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی درگفتگو با خبرگزاری دانشجو درباره شرایط تیم ملی قایقرانی پیش از مسابقات المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه فدراسیون قایقرانی با توجه به مسافرینی که برای المپیک از پیش تعیین شده‌اند و شرکت در رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی، خود را برای بزرگترین رویداد دنیا آماده می‌کند. او در ادامه افزود: در حال حاضر سه ورزشکار بانوی ما در اردوی روسیه هستند و حدوداً...

خبرگزاری میزان

ششمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری روز سه‌شنبه (12 تیر 1403) در هتل المپیک افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان باشگاه سپاهان با طرح پیشنهادی وسوسه‌انگیز و جنجالی به دنبال ثبت یک خرید پرسروصدا در بازار تابستانه هستند.

وب‌گاه الف

استاندار تهران در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، نهادینه سازی فرهنگ ایمنی در جامعه را از اولویت‌های زندگی بشر دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: کسب 10 مدال در بازی‌های آسیایی یک شعار نیست، بلکه شدنی است و همه باید کمک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ابراز امیدواری کرد هندبال بتواند در آینده سهمیه حضور در بازی های المپیک را دریافت کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: در خرداد ماه برخی فدراسیون‌های المپیکی 75 درصد بودجه خود را دریافت کردند.

خبرگزاری تسنیم

مجمع سالیانه فدراسیون هندبال امروز برگزار شد و نواب رئیس این فدراسیون مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

بر اساس رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز، نیما عالمیان 13 پله سقوط داشته است، نوشاد عالمیان و ندا شهسواری اما هر یک با صعودی قابل توجه مواجه بودند.