سه‌شنبه 8 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد خیابانی تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی ابعاد پرونده فساد در فوتبال بود، خیابانی ابتدا توضیحاتی درباره اهمیت پایه ها در در ورزش ارائه داد و با الگو دانستن شیوه کار خداداد عزیزی در مشهد، گفت: آقایان فدراسیون فوتبال و آقایان وزارت ورزش، اگر می‌خواهید آکادمی خوب داشته باشید به امثال خداداد عزیزی...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها در چهار دیدار برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

غیبت بزرگان کشتی جهان در وزن 86 کیلوگرم راه را برای قهرمانی مقتدرانه کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران در المپیک هموار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم ملی فرنگی به پایان رسید و فرنگی‌کاران بعد از چند روز استراحت اردوی بعدی خود را برای حضور در المپیک پاریس از 2 تیر استارت خواهند زد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها در چهار دیدار برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

ایران در افتی محسوس و حالا آزاردهنده، تک‌تک بازی‌هایش در این تورنمنت را باخته و در کارنامه‌اش هشت شکست از هشت بازی دارد. این نتایج جایگاه عجیبی هم برای والیبال ایران در بین 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها به وجود آورده که عنوان نگران‌کننده شانزدهمی است!

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش سابق والیبال گفت: سعید معروف با یک کادر فنی قوی و اهمیتی که برای جایگاه خودش قائل است، می‌تواند باعث درخشش والیبال ایران در میادین جهانی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین تمرین تیم والیبال ایران در فیلیپین در حالی برگزار شد که پیمان اکبری از بازیکنان خواست با روحیه بهتری کار خود را دنبال کنند تا آماده مصاف با آمریکا شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه شانسی برای حضور در بازی‌های المپیک یا حتی در مرحله نهایی نداریم، گفت: اما لیگ ملت‌ها برای تیم ایران تمام نشده است.

وب‌گاه فرارو

ورزشکار المپیکی تونگا در سانحه غواصی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات برای تیم ایران تمام نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گرو ورزشی خبرگزاری دانشجو، آخرین مرحله رقابت‌های سنگنوردی انتخابی المپیک از 31 خرداد به میزبانی بوداپست مجارستان آغاز می‌شود و تا 3 تیر ادامه خواهد داشت. به همین منظور رضا علیپور و الناز رکابی دو ملی پوش سنگنوردی ایران امروز (دوشنبه 28 خرداد) تهران را به مقصد بوداپست ترک کردند. این دو ملی پوش سنگنوری ایران به ترتیب در ماده سرعت و لید - بولدر این رقابت‌ها شرکت دارند. مرتضی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزازی دانشجو، فلاح پس از کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در رشته ریکرو اظهار داشت: بالاخره بعد از تلاش و زحمت زیاد سهمیه المپیک را به دست آوردم و به آنچه می‌خواستم رسیدم. از تمام کسانی که در این مسیر من را یاری کردند تا این موفقیت را به دست آوردم از جمله فدراسیون تیراندازی با کمان و کادر فنی تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: این سهمیه حاصل دو سال اردو‌های مداوم، اعزام‌ها...